Romania a participat la targul de turism „World Travel Market” (WRM) de la Londra cu oua incondeiate, icoane pictate si modele in tinute provocatoare, iar autoritatile romane din domeniu sustin ca toate acestea ofera posibilitatea atragerii de turisti din… Orientul Mijlociu.
Romania a participat, in perioada 3-6 noiembrie, la targul WTM de la Londra cu peste 60 de companii romanesti, marea majoritate a firmelor fiind reprezentate de agentii de turism, urmate de asociatii de promovare a turismului si de hoteluri. Standul Romaniei de la WTM s-a vrut, spun reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), o imbinare intre clasic si modern. Ca de obicei la astfel de targuri, ai nostri au prezentat tehnicile de incondeiere a oualor, sculptura in lemn si pictatul icoanelor. Acestea au fost imbinate cu prezentari de moda ale unor modele provocatoare si cu promovarea litoralului romanesc. De apele tamaduitoare din statiunile balneare din Romania nu prea s-a amintit la targul de la Londra. In schimb, reprezentantii ANT sustin ca oferta (oua incondeiate, icoane si modele sexy) va avea impact unde ne asteptam mai putin. Sunt semnale ca oamenii de afaceri din Orientul Mijlociu sunt interesati de turismul MICE (Meetings, Incentives, Congresses & Exhibitions – turismul de business) in Romania.