Publicatia americana New York Times (NYT) lauda Dacia Logan care este o masina „fierbinte” si „isi face treaba” la pretul de 7.700 de euro, iar in urmatorii ani va fi autoturismul preferat pe piata low-cost din Europa.
Analistii citati de NYT sustin ca monopolul pe care il detine Dacia pe piata europeana a automobilelor low-cost va dura cel putin pana in 2018, deoarece firmele auto care concureaza cu Renault nu au reusit sa reactioneze in timp util. Vanzarile Dacia in UE au crescut cu 21,1% in primele 11 luni din 2013 fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 260.500 de unitati. Doar Mazda si Jaguar s-au mai apropiat de acest ritm, vanzarile lor crescand cu putin peste 15%. Pe de alta parte, analistii NYT au remarcat faptul ca marca romaneasca a inregistrat in acest an o cota de piata in UE de 2,4%, fata de 1,9% in primele 11 luni din 2012.