AcasăOldConsumatorii nu mai au incredere in firmele de asigurari

Consumatorii nu mai au incredere in firmele de asigurari

Consumatorii discuta foarte rar cu brokerii de asigurari

Consumatorii au tot mai putina incredere in companiile de asigurari, din cauza indiferentei asiguratorului, iar numerosi asigurati isi schimba polita, alegand una mai putin costisitoare.

Consumatorii discuta foarte rar cu brokerii de asigurari

Expertii companiei Ernst & Young au intervievat peste 24.000 de persoane, cu scopul de a afla ce conteaza cel mai mult in relatia dintre consumatori si asiguratorii lor, modul in care interactioneaza si cat de satisfacuti sunt acesti consumatori cu ofertele de polite de asigurare. Sonfajul a fost efectuat in intreaga lume, iar consumatorii, inclusiv romanii, au, se pare, probleme cu asiguratorii. Astfel, nivelul de incredere al consumatorilor in companiile de asigurari este de doar 70% la nivel mondial (si doar 61% in Europa), fata de 84% in supermarketuri si 82% in banci. De asemenea, 44% dintre consumatori sustin ca n-au avut niciun fel de interactiune cu firma lor de asigurari in ultimele 18 luni. Un alt punct important il constituie costurile. Potrivit Ernst & Young Romania, raportul costuri/termeni ai politei reprezinta cel mai frecvent motiv pentru care oamenii isi inchid sau isi schimba polita, mai bine de jumatate dintre consumatori mentionandu-l ca principal motiv. Acesta este urmat indeaproape de beneficiile politei sau acoperirea ei, si mai putin de recomandarile primite de la un broker sau de la un prieten.

author avatar
Arpad Dobre
272 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger