AcasăOldCablistii, reclamati pentru furnizarea defectuoasa a internetului

Cablistii, reclamati pentru furnizarea defectuoasa a internetului

Abonatii se plang ca le „cade” internetul cand au mai multa nevoie

Aproape trei sferturi din numarul reclamatiilor formulate de clienti la adresa furnizorilor de servicii de date (internet) au sesizat numeroase „caderi” ale internetului fix si timpul indelungat necesar remedierii acestei probleme.

Abonatii se plang ca le „cade” internetul cand au mai multa nevoie

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a publicat recent Raportul privind calitatea serviciului de acces la internet, care prezinta o situatie a respectarii parametrilor administrativi. Analiza are in vedere  evolutia parametrilor pentru primii cinci furnizori din Romania, care detin o cota de piata cumulata de peste 91%: Digital Cable Systems, NextGen Communications, RCS&RDS, TELEKOM Romania Communications si UPC Romania. Marea majoritate a reclamatiilor primite de furnizori se refera la deranjamente, acestea reprezentand aproximativ 70% din totalul reclamatiilor, celelalte tipuri de reclamatii, inclusiv cele referitoare la factura, fiind mult mai putin numeroase. In ceea ce priveste remedierea deranjamentelor, din datele raportate de furnizori reiese ca termenul asumat variaza de la o ora pana la 72 de ore, cu o valoare medie de 40 de ore pentru deranjamentele privind internetul la punct fix si de 30 de ore pentru deranjamentele privind internetul mobil. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente este insa mult mai mica in cazul serviciului de internet mobil. Tousi, la acest serviciu a aparut o tendinta negativa, de crestere a numarului total al reclamatiilor privind corectitudinea facturii.

author avatar
Arpad Dobre
125 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger