AcasăOldAtentie, barbati! Femeile cheltuie cu 20% mai mult pe gadgeturi decat voi!

Atentie, barbati! Femeile cheltuie cu 20% mai mult pe gadgeturi decat voi!

Femeile active isi monitorizeaza activitatea fizica prin intermediul bratarilor de fitness

Piata este invadata de numeroase smartphone-uri si tablete performante, acestea fiind insotite si de o serie de gadgeturi de care sunt atrase in special femeile, care cheltuie cu 20% in plus fata de barbati pentru bratari fitness si smartwatch-uri.

Femeile active isi monitorizeaza activitatea fizica prin intermediul bratarilor de fitness

Tendintele in moda si accesorii continua sa determine comportamentul de achizitie al femeilor in mediul online. Potrivit QuickMobile, inovatia se remarca la nivelul gadgeturilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce sume importante pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata. Astfel, in topul comenzilor online efectuate de femei, cu o pondere de aproximativ 35%, se afla telefoanele mobile si tabletele, acestea fiind urmate de bratarile de fitness (25%) si ceasurile inteligente (15%). Media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25-34 ani, iar 24% dintre acestea  cheltuiesc intre 500-1.000 lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 lei. Pe langa bratari si ceasuri inteligente, se remarca un tot mai mare interes in randul femeilor pentru huse de telefon, casti, baterii externe si folii de protectie. Achizitia acestora se face predilect online, insa numarul reclamatiilor in domeniul comertului electronic  a crescut cu 200% intr-un singur an.

Reclamatii la Protectia Consumatorului

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a inregistrat, in 2014, 3.168 de reclamatii pe segmentul achizitiilor online, fata de numai 1.000 in 2013, numarul nemultumitilor crescand de trei oni intr-un singur an. Seful ANPC, Marius Dunca, a precizat ca 90% dintre petitii au fost intemeiate, printre motive numarandu-se comportamentul incorect in relatia consumator-operator economic, depasirea termenului de livrare sau calitatea produselor livrate.

author avatar
Arpad Dobre
81 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger