AcasăNewsBurberry nu isi mai da foc la haine

Burberry nu isi mai da foc la haine

Brandul de lux devine brusc prieten cu mediul dupa ce a fost criticat ca a distrus produse in stare excelenta ca sa nu isi piarda valoarea

Casa de moda britanica a anuntat ca va renunta la arderea bunurilor in valoare de milioane de euro care ramaneau nevandute de la un sezon la altul si ca nu va mai folosi blanuri naturale pentru noile colectii.

Brandul de lux devine brusc prieten cu mediul dupa ce a fost criticat ca a distrus produse in stare excelenta ca sa nu isi piarda valoarea

„Luxul modern inseamna sa fi responsabil social si cu mediul”, a declarat directorul general, Marco Gobbetti. Decizia vine dupa ce Burberry a fost tinta criticilor in acest an pentru ca a recunoscut public ca  preferat sa dea foc unor produse in valoare de 28,6 milioane de lire sterline in loc sa scada valoarea marcilor, pe motivul de protejare a brandului. In privinta blanurilor, Burberry se alatura altor mari branduri de moda, precum Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Ralph Lauren si, mai recent, Versace si Gucci, care au renuntat deja la cateva din aceste produse, mai precis la cele cele de iepure, vulpe sau nurca. Burberry se afla in plin proces de repozitionare a marcii si va merge pe mana  noului designer Riccardo Tisci, care anterior a lucrat la casa Givenchy. Incendierea produselor nevandute, o masura pe care retailerii o justifica pentru a proteja proprietatea intelectuala si a evita contrafacerea, nu se practica numai la Burberry. Compania suedeza H&M a distrus 60 de tone de haine incepand din 2013, in timp ce Richemont, firma  elvetiana care detine brandurile Cartier si Montblanc, a recunoscut ca a distrus ceasuri in valoare de 582 de milioane de dolari pe care le-a cumparat inapoi de la retailerii care au ramas cu ele pe stoc, pentru a evita comercializarea lor la reduceri.

author avatar
Bogdan Borcea
784 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger