AcasăNewsBugatti n-are treabă cu criza

Bugatti n-are treabă cu criza

Toţi producătorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice, însă exclusivistul constructor francez se ţine departe de această “modă” şi rămâne fidel modelelor supersportive cu motoare pe benzină.

„Anul 2019 a fost unul excelent pentru Bugatti, cel mai bun de după 1998 în termeni de cifră de afaceri, livrări şi rezultate”, spune CEO-ul Stephan Winkelmann. În total, 81 de automobile au ieşit de pe porţile atelierului de la Molsheim (în apropiere de Strasbourg), cele 450 de exemplare din modelul Chiron care sunt în circulaţie sau în producţie (la un preţ de 2,5 milioane euro pe bucată, fără taxe) şi cele 40 de exemplare din modelul următor Divo (la un preţ de cinci milioane euro pe bucată) şi-au găsit deja cumpărător.

În prezent, există mai puțin de 700 de Bugatti în circulație în lume şi sunt destul de rare pe şosele pentru că proprietarul unui astfel de automobil deține în medie alte … 42 de mașini. Prin urmare, parcurge în general aproape 1.200 de kilometri pe an – cât să poluezi în contextul ăsta ? Pentru moment nu este avut în vedere un Bugatti electric sau hibrid. Pentru următorii zece ani, doar motorul W16  (1500 CP) este la înălţimea emoţiile şi pasiunilor aşteptate de clienţii hypercarurilor noastre. W16 este cel mai bun motor posibil”, precizează Winkelmann. Totuşi, constructorul care face parte din grupul Volkswagen vrea să dea un exemplu în materie de mediu. Ţinând cont de producţia sa mică, marca de la Molsheim este în măsură să compenseze în totalitate emisiile sale de CO2:  a demarat diferite acţiuni precum achiziţionarea de parcele din pădurea amazoniană pentru a evita defrişarea şi replantarea a peste 4.000 de arbori în pădurile devastate de insecte în Alsacia. Uzina a trecut de asemenea la biogaz şi electricitate verde.  Pe de altă parte, piaţa auto din Uniunea Europeană ar urma să înregistreze o contracţie de 2% în 2020, acesta fiind primul declin după şase ani consecutivi de creştere, a avertizat  Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). În aceste condiţii, constructorii auto cer decidenţilor politici să creeze condiţiile favorabile pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră ale vehiculelor dar să păstreze şi competitivitatea industriei.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
333 afisari

1 COMENTARIU

  1. Chiar daca ETTORE BUGATTI a fost italian,a iubit Franța,a locuit și a murit în Franța,deși secretele motoarelor cu ardere interna, și ale automobilismului le-a învățat în Germania,la inceputuri a facut și o școală de artă,apoi ambiția lui a fost sa fie mai bun decît Rols Royce-ul englezesc.BUGATTI ROYALE E CEA MAI FANTASTICĂ MAȘINĂ DIN LUME! Are un motor de 12,7 LITRI,iar la viteza de 200km/oră consumă doar 5 Litri de benzină/100km! Motorul nu are vibrații,fapt demonstrat cu testul paharului de apă pe capota mașinii de însuși ETTORE BUGATTI în anul 1932!.Motorul nu are nici o garnitură!Pretul Bugatty Royale a fost greutatea în AUR a mașinii la acea vreme-2100 kg mașina-prețul -2100 kg. de aur! Cu toate că regele Albaniei a vrut să cumpere o Royale,Bugatti nu a fost de acord-a refuzat 2100 kg.aur! pt. una din cele 6 mașini facute de el manual,împreună cu echipa lui.

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger