Cauta

Blackberry si Yahoo, pe cale de disparitie

In vreme ce branduri ca Samsung, Apple, Coca Cola sau Amazon isi sporesc valoarea an de an, vechi companii de renume contabilizeaza pierderi si se indreapta spre anonimat.

Goldman Sachs este a doua mare banca din SUA

Raportul Interbrand releva ca branduri ca Yahoo, Goldman Sachs sau Nokia si-au pierdut faima, iar pierderile lor sunt tot mai mari an de an. Business Insider a prezentat recent un top negativ al brandurilor cu cele mai mari pierderi:

1. BlackBerry (evaluata la 3,9 miliarde de dolari): minus  39% fata de 2010;

2. Goldman Sachs (7,6 miliarde de dolari):  minus 16%;

3. Nokia (21 miliarde de dolari): minus 16%           ;

4. Moët & Chandon (3,8 miliarde de dolari):  minus 13%;

5. Yahoo!  (3,9 miliarde de dolari: minus13%.

Printre perdanti se numara si MTV, Honda, Citi si Dell.

Ultimele stiri

  • Piața internă auto s-a prăbușit. Scăderi fără precedent ale vânzărilor
  • Consecințele tarifelor americane. Europa, pivotul comerțului global?
  • Intervenţie a jandarmilor după ce doi bărbaţi şi o femeie s-au luat la bătaie, pe o stradă din Ploieşti
  • Orientul Mijlociu: noua eră de instabilitate
  • „Steaua în Liga 1” – KO! Lovitură de „Palat” în Parlament
  • Ministrul Finanțelor trimite „de urgență” Corpul de Control la Vama Constanța
  • Fiasco mondial! Luis Enrique desființează Mondialul Cluburilor și dă de pământ cu FIFA
  • Spionul si agentul de influență
  • „Conștient, nu dependent” – campanie națională antidrog, lansată de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • „40 de întrebări” – o făcătură cu pretenții de jurnalism dur
  • Exit mobile version