Cauta

Blackberry si Yahoo, pe cale de disparitie

In vreme ce branduri ca Samsung, Apple, Coca Cola sau Amazon isi sporesc valoarea an de an, vechi companii de renume contabilizeaza pierderi si se indreapta spre anonimat.

Goldman Sachs este a doua mare banca din SUA

Raportul Interbrand releva ca branduri ca Yahoo, Goldman Sachs sau Nokia si-au pierdut faima, iar pierderile lor sunt tot mai mari an de an. Business Insider a prezentat recent un top negativ al brandurilor cu cele mai mari pierderi:

1. BlackBerry (evaluata la 3,9 miliarde de dolari): minus  39% fata de 2010;

2. Goldman Sachs (7,6 miliarde de dolari):  minus 16%;

3. Nokia (21 miliarde de dolari): minus 16%           ;

4. Moët & Chandon (3,8 miliarde de dolari):  minus 13%;

5. Yahoo!  (3,9 miliarde de dolari: minus13%.

Printre perdanti se numara si MTV, Honda, Citi si Dell.

Ultimele stiri

  • Polonia a solicitat invocarea articolului 4 din tratatul NATO. Șeful Guvernului de la Varșovia spune că au existat 19 intruziuni în spaţiul aerian polonez
  • O dronă rusească a lovit o clădire rezidențială din Polonia. „Oamenii au auzit explozia”
  • NATO nu consideră incursiunea dronelor în Polonia un atac (sursă din cadrul Alianței)
  • BREAKING NEWS: Polonia a doborât drone care au pătruns în spaţiul său aerian în timpul unui atac rusesc asupra Ucrainei: „Încălcare fără precedent”/Tusk l-a informat pe șeful NATO
  • Caricatura Zilei
  • Horoscop 10 septembrie 2025 – Poate primiți un bonus
  • Alege ce citești
  • România, la reducere!
  • Liderii europeni, orbi și surzi
  • Coaliția amețiților
  • Exit mobile version