Cauta

Blackberry si Yahoo, pe cale de disparitie

In vreme ce branduri ca Samsung, Apple, Coca Cola sau Amazon isi sporesc valoarea an de an, vechi companii de renume contabilizeaza pierderi si se indreapta spre anonimat.

Goldman Sachs este a doua mare banca din SUA

Raportul Interbrand releva ca branduri ca Yahoo, Goldman Sachs sau Nokia si-au pierdut faima, iar pierderile lor sunt tot mai mari an de an. Business Insider a prezentat recent un top negativ al brandurilor cu cele mai mari pierderi:

1. BlackBerry (evaluata la 3,9 miliarde de dolari): minus  39% fata de 2010;

2. Goldman Sachs (7,6 miliarde de dolari):  minus 16%;

3. Nokia (21 miliarde de dolari): minus 16%           ;

4. Moët & Chandon (3,8 miliarde de dolari):  minus 13%;

5. Yahoo!  (3,9 miliarde de dolari: minus13%.

Printre perdanti se numara si MTV, Honda, Citi si Dell.

Ultimele stiri

  • Cumulul pensiei cu salariul: reguli noi, restricții dure și mobilitate blocată până în 2026
  • Makaveli și-a anunțat retragerea din cursa pentru Primăria Capitalei în favoarea Ancăi Alexandrescu/George Simion, reacție-fulger
  • VIDEO. Un avion militar s-a prăbușit în timpul unei demonstrații aeriene, în Dubai. Momentul accidentului, filmat
  • Anunț Tribunalul București
  • Meteorologii anunță ploi, lapoviță și ninsori. De când se răcește semnificativ vremea/Cum arată prognoza pentru București
  • Când fiecare secundă contează: o echipă de tineri dezvoltă brățara care apelează singură numărul de urgență 112
  • A fost cutremur în România. Ce magnitudine a avut seismul de vineri, 21 noiembrie
  • UPDATE. Horațiu Potra, adus vineri la Curtea de Apel București/S-a aflat decizia instanței – VIDEO
  • Șeful Statului Major al Armatei Franceze rupe în bucățele planul de pace al lui Trump din Ucraina și cheamă țara la război împotriva Rusiei: „Pregătiți-vă să vă pierdeți copiii!”
  • Noi dezvăluiri. Ce s-a aflat despre planul american menit să pună capăt războiului din Ucraina. Cele 28 de puncte ale planului
  • Exit mobile version