AcasăNewsBlack Friday 2018: “saracii” romani au cheltuit peste 1 miliard de lei

Black Friday 2018: “saracii” romani au cheltuit peste 1 miliard de lei

Campaniile de reduceri au generat incasari record, aproape duble faţa de anul trecut, romanii au scos din buzunare peste 200 de milioane de euro, iar pe internet au fost şi cate 24 de comenzi intr-o secunda ! Şi asta nu e tot, afacerile comerciantilor de electronice si electrocasnice ar putea depasi, in acest an, pragul de 2 miliarde de euro (9,5 miliarde de lei).

Comercianţii deschid şampania febra super discount ului a depaşit toate aşteptarile

Primul milion de lei in 12 secunde, 6 milioane in primul minut, 10 milioane dupa 2 minute, 100 de milioane dupa 37 de minute şi peste 230 milioane in primele trei ore.  Interesul romanilor pentru Black Friday este cel mai mare in lume, spun analiştii procesatorului de plaţi online PayU, topul cumparatorilor este dominat de produsele IT&C, urmate de fashion, turism şi, in creştere, automobile, iar cele mai multe cumparaturi vin din Romania, dar şi din Marea Britanie, Ungaria, Italia şi SUA. Recorduri raporteaza şi eMag, cel mai mare retailer online din Romania, daca in primele trei ore de Black Friday a vandut de peste 230 milioane de lei, ulterior s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimarile de 440 milioane de lei (94,3 milioane de euro). Printre cele peste 1,28 milioane de produse comandate, au fost vandute peste 52.000 de televizoare(17.000, in prima ora), peste 155.000 de produse pentru casa si ingrijirea casei si peste 113.000 de electrocasnice mici. La capitolul produse speciale, au fost vandute 139 de automobile(opt, in mai puţin de 15 minute), 218 ceasuri si bijuterii, 5,8 kilograme de aur si pachete turistice incluzand 2.436 de nopti de cazare. Numarul total de vizite efectuate de clienti pe site a fost de aproape 9,6 milioane, iar numarul de clienti noi pe site a fost de peste 55.000. Peste 70% dintre clienti au optat pentru livrare prin curier, 15,56% au preferat sa ridice marfa din showroom, iar aproape 14% au ales livrarea la oficiile Postei Romane. Cea mai valoroasa comanda a fost din Bucuresti, 146.760 lei. Statistic, 70% dintre romanii care cumpara online au declarat ca vor sa faca cel puţin o cumparatura de Black Friday. De asemenea, 7 din 10 romani vor plati cu un card salvat intr-o aplicaţie.

author avatar
Bogdan Borcea
115 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger