Cauta

Beyonce si Frida Giannini declara razboi saraciei

Frida Giannini, directorul de creatie de la Gucci, vrea sa devina cea mai mare filantroapa din lumea modei. Ea si-a luat ca aliate pe Salma Hayek si Beyonce si a strans deja aproape patru milioane de dolari destinati femeilor defavorizate din intreaga lume.

Cele trei staruri vor sa ofere o sansa in viata femeilor mai putin norocoase decat ele

Creatoarea de moda din spatele brandului Gucci stie ca vedetele din showbiz sunt mereu ocupate sa pozeze in promotoare ale actiunilor de caritate. Ea le-a implicat pe Beyonce si Salma Hayek in campania umanitara sustinuta de Gucci, care a debutat cu un concert sustinut pe un stadion londonez. Cele aproape patru milioane de dolari stransi pana acum vor fi destinati actiunilor filantropice pe care campania sustinuta de Gucci le va desfasura in 81 de tari.

Pana acum proiectul a furnizat asistenta refugiatilor sirieni si victimelor traficului de persoane si a sponsorizat deschiderea de scoli in Pakistan.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version