Cauta

Barba, o lovitura pentru Gillette

Celebrul producator american de aparate de barbierit are de ce sa fie descumpanit, trendul lumbersexual, adica noul timp de barbat cu barba la purtator, duce la scaderea vanzarilor.

Moda barbatului nebarbierit afecteaza business ul companiei

Studiile de consum arata ca multi barbati americani, si nu numai, nu mai folosesc lamele de ras ca in trecut, isi lasa barba, mustati sau cioc, in timp ce altii se simt confortabil dupa ce nu se barbieresc timp de mai multe zile. O moda care a afectat afacerile diviziei Gillette din cadrul Procter & Gamble, spune Jon Moeller, CFO-ul P&G.  „Azi, barbatii nu sunt judecati in mod negativ cand sar peste un barbierit, nu este considerat un semn de lene sau o lipsa de respect”, spune Massimiliano Menozzi, vicepresedinte  Gillette in Statele Unite. Analistul pe piata produselor de ingrijire personala de la firma Mintel, Olivia Guinaught, vorbeste despre faptul ca barbatii aleg o atitudine cat mai neingrijita  a parului facial, care le evidentieaza trasaturile masculine. Gillette estimeaza ca in tarile cu piete dezvoltate, barbatii se barbieresc in medie de 3,2 ori pe saptamana, fata de 3,7 ori pe saptamana in ultimul deceniu, prin urmare si vanzarile de lame de ras au scazut in ultimii trei ani in SUA, un recul de 5,1% in iunie 2018 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Rușii ne dau târcoale. Ne apără USR!
  • Putin nu are niciun interes să oprească războiul său împotriva Occidentului
  • De ce bancherii centrali europeni nu reduc ratele dobânzilor până în 2026
  • Societatea progresistă ascunde pericolele imigrației
  • Tarifele și fentanilul întunecă perspectivele summitului Donald Trump-Xi Jinping
  • Arogantul Macron și realista Meloni
  • Italia bubuie după Inter-Juventus 3-4. Chivu criticat de Walter Zenga
  • Trenduri wellness 2025: de la „dopamine menu” la fiber-maxxing – ce e real și ce e doar marketing?
  • ”Superputerea de reglementare”, epitaful Uniunii Europene?
  • Exit mobile version