AcasăNewsBarba, o lovitura pentru Gillette

Barba, o lovitura pentru Gillette

Moda barbatului nebarbierit afecteaza business-ul companiei

Celebrul producator american de aparate de barbierit are de ce sa fie descumpanit, trendul lumbersexual, adica noul timp de barbat cu barba la purtator, duce la scaderea vanzarilor.

Moda barbatului nebarbierit afecteaza business-ul companiei

Studiile de consum arata ca multi barbati americani, si nu numai, nu mai folosesc lamele de ras ca in trecut, isi lasa barba, mustati sau cioc, in timp ce altii se simt confortabil dupa ce nu se barbieresc timp de mai multe zile. O moda care a afectat afacerile diviziei Gillette din cadrul Procter & Gamble, spune Jon Moeller, CFO-ul P&G.  „Azi, barbatii nu sunt judecati in mod negativ cand sar peste un barbierit, nu este considerat un semn de lene sau o lipsa de respect”, spune Massimiliano Menozzi, vicepresedinte  Gillette in Statele Unite. Analistul pe piata produselor de ingrijire personala de la firma Mintel, Olivia Guinaught, vorbeste despre faptul ca barbatii aleg o atitudine cat mai neingrijita  a parului facial, care le evidentieaza trasaturile masculine. Gillette estimeaza ca in tarile cu piete dezvoltate, barbatii se barbieresc in medie de 3,2 ori pe saptamana, fata de 3,7 ori pe saptamana in ultimul deceniu, prin urmare si vanzarile de lame de ras au scazut in ultimii trei ani in SUA, un recul de 5,1% in iunie 2018 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

author avatar
Andrei Coman
485 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger