Cauta

Bancpost puncteaza din nou printr-o campanie integrata, semnata Lowe&Partners

Lowe&Partners continua sa numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat acestora.

Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte in care achizitia unei cravate canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros care evidentiaza mecanismul programului de loialitate Puncte Oriunde

Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor, intr-o maniera inedita, faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu.

Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceastacampanie.

Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners a dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie specialade Facebook care urmeazasafie lansataluna aceasta.

„Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuitadin Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava– Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.

Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.

Ultimele stiri

  • Cum să-ți construiești un ritual de sănătate dimineața: Startul ideal pentru minte și corp
  • Geometria Sacră a Sănătății: Cum ne influențează șirul lui Fibonacci corpul, hrana și vindecarea
  • Lista posibililor miniștri din viitorul GUVERN (surse)/Nume surpriză vehiculate
  • Cât de cald va fi, în weekend, în Capitală. ANM, prognoză specială pentru București
  • FMI, recomandări pentru România: renunțarea la cota unică de impozitare a veniturilor, creșterea TVA, a accizelor
  • Baia de Pădure – Terapia verde care vindecă mintea și întărește imunitatea
  • VIDEO. Călin Georgescu, aclamat de susținători la ieșirea de la Parchet: Controlul judiciar, prelungit
  • Comunicat de presă PGV Alert Concept SRL
  • Breaking News… în jurul lumii: UE reintroduce tarife pentru produse ucrainene
  • Incident în Capitală! Bucăți din balconul unui bloc, căzute pe o mașină parcată – FOTO
  • Exit mobile version