AcasăNewsBancpost puncteaza din nou printr-o campanie integrata, semnata Lowe&Partners

Bancpost puncteaza din nou printr-o campanie integrata, semnata Lowe&Partners

Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte, in care achizitia unei cravate, canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiaza mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Lowe&Partners continua sa numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat acestora.

Conceptul creativ a fost declinat in trei variante distincte, in care achizitia unei cravate, canapele sau girafe creaza premisele unui comic de situatie savuros, care evidentiaza mecanismul programului de loialitate „Puncte Oriunde”.

Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor, intr-o maniera inedita, faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu.

Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceastacampanie.

Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners a dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie specialade Facebook care urmeazasafie lansataluna aceasta.

„Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.

Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuitadin Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava– Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.

Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.

Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.

Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.

author avatar
Catalin Dumitrescu
286 afisari
Zenville

Ultimele știri

Campania electorală pentru Primăria Capitalei, „aruncată în aer”! Cătălin Cîrstoiu, vestea momentului. Ce se întâmplă luni

Cătălin Cîrstoiu ar putea ieşi din cursa pentru Primăria Capitalei. Coaliţia PSD-PNL trebuie să ia urgent o decizie în privinţa candidatului comun.Acuzaţiile de incompatibilitate...

Irakul, atacat la o bază militară unde s-ar afla paramilitari pro-Iran. Ce spun Israel și SUA despre bombardamente (VIDEO)

Au fost explozii în Irak, azi-noapte, în apropiere de Bagdad, la o bază militară. Acolo s-ar fi aflat trupe ale armatei și foști paramilitari...
proger