Lowe&Partners continua sa numere Puncte Oriunde, prin implementarea unei noi campanii 360° pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat acestora.
Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor, intr-o maniera inedita, faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu.
Astfel, in perioada mai-iunie 2014, consumatorii se pot informa despre avantajele cardurilor Bancpost prin intermediul spoturilor TV, comunicarii online, display-urilor indoor si outdoor, precum si al materialelor de comunicare din cadrul sucursalelor Bancpost, toate fiind dezvoltate de Lowe&Partners special pentru aceastacampanie.
Campania are si o puternica componenta online, astfel ca Lowe&Partners a dezvoltat diferite instrumente de social media si digital, precum micro-site, campanie de display banners, Facebook ads, dar si o aplicatie specialade Facebook care urmeazasafie lansataluna aceasta.
„Campania de anul acesta reitereaza, intr-un stil simplu si direct, avantajele consumatorilor atunci cand utilizeaza cardul de credit Bancpost si articuleaza felul in care pot obtine mai multe beneficii atunci cand fac cumparaturi”, a declarat Manuela Gogu, Creative Director, Lowe&Partners.
Echipa de creatie Lowe&Partners implicata in proiect a fost alcatuitadin Manuela Gogu – Creative Director, Aura Sorescu Alboiu – Senior Copywriter, Laurentiu Dumbrava– Senior Art Director, Alina Nechita – Art Director, Maria Nagy – Copywriter si Nicoleta Grigoriu – DTP.
Partea de Client Service a fost asigurata de Lowe&Parnters prin Cristina Popovici – Account Manager, Ana-Maria Smultea – Account Director, Elena Dospinescu – Digital Manager.
Spoturile TV au fost regizate de Constantin Popescu si produse de SAGA, cu ajutorul Ilincai Nanoveanu – Senior A/V Producer, Lowe&Partners.
Din partea Bancpost au participat la dezvoltarea proiectului Robert Zanescu – Marketing & Communication Manager, Stefania Cristescu – Head of Retail Banking Marketing si Roxana Vlad – Senior Marketing Project Manager.