AcasăNewsAuto: când tehnologia reduce profitul

Auto: când tehnologia reduce profitul

Maşinile încep să arate ca nişte smartphone-uri pe roţi – dopate cu cele mai noi produse ale know-how-ului digital,  împreună cu trendul hibrid sau full electrice – însă cheltuielile cu cercetarea şi dezvoltarea lor au însemnat pentru producători investiţii uriaşe care nu se vor regăsi în profiturile potenţiale.

Industria auto a investit miliarde de euro în cercetarea şi dezvoltarea de automobile conectate, autonome, partajate şi electrice (Connected, Autonomous, Shared, Electric), dar câştigurile generate de acestea au fost dezamăgitoare iar fabricanţii vor fi obligaţi în următorii 10 ani să-şi diminueze costurile. „Maşinile conectate sunt deja omniprezente, maşinile electrice câştigă în popularitate, dar vehiculele autonome şi cele partajate sunt în continuare un pariu futurist. Majoritatea producătorilor care şi-au bazat strategiile pe o schimbare revoluţionară şi au investit miliarde de dolari în ultimii zece ani au fost dezamăgiţi de câştiguri, chiar şi atunci când aşteptările lor erau conservatoare. Pentru următorii zece ani, este imposibil de prezis ce tipuri de vehicule vor domina piaţa. De aceea, companiile nu trebuie să renunţe la strategiile pe termen lung pentru CASE, ci să le tempereze cu realism pe termen scurt, mai ales că presiunile vin în prezent din necesitatea automatizării şi robotizării proceselor”, a declarat Daniel Anghel, partener şi liderul Serviciilor pentru Industria de Automotive, PwC România. Presiunea pe reducerea costurilor şi automatizare va conduce cel mai probabil la înjumătăţirea forţei de muncă din industria auto mondială până în 2030. (R.J.)

 

author avatar
National
219 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger