Cauta

Austrian Airlines isi bate joc de pasageri

Aproape ca nu exista zbor Austrian Airlines care sa nu  inregistreze intarzieri de cel putin 30 de minute, ajungandu-se chiar si la peste cinci ore.

Desi fac parte din cea mai mare societate de transport aerian din Europa, datorita parteneriatului cu Lufthansa, Austrian Airlines au ajuns experti in a-si bate joc de pasageri, fiind, de departe, campioni la intarzieri. Nu sunt low cost, insa sunt in topul LOW EDUCATION si nu numai. Pentru ca obiectivul Austrian nu e sa isi faca pasagerii fericiti, ci sa faca un profit cat mai mare.

Angajatul Austrian Airlines Boris Enem si a batut joc de pasageri

Nu mai departe de marti seara, cand o amarata de furtuna de cateva minute a dat peste cap planurile a sute de pasageri veniti dinspre Romania si a altor cateva mii din alte tari. Pasagerii Austrian Airlines au fost blocati, mai intai, trei ore in avion la Bratislava, asteptand sa ajunga autocarele trimise de Austrian Airlines si sa-i duca la Aeroportul din Viena.

Ajunsi aici, pasagerii au trebuit sa stea 5-6 ore la coada la ticketing  pentru rerutare si pentru obtinerea voucherelor de cazare la hotel.  Timpul de eliberare a unui bilet nou depasea 40 de minute. Si pentru ca umilinta sa fie totala, pentru pasagerii de la clasa business cazarea s-a facut la un motel de 3 stele langa gara din Viena, Austrian Airlines motivand ca nu au alte hoteluri disponibile, asta in conditiile in care erau camere libere la NH Hotel(4 stele). Ieri dimineata, bataia de joc a  Austrian Airlines a continuat, amanad zborul spre Bucuresti cu aproape doua ore, compania oferind raspunsuri fara noima, nelasandu-se deloc impresionati de haosul creat. Dar mai ales de faptul ca zeci de oameni au dormit pe jos prin aeroport sau, mai grav, unii dintre ei au fost luati cu targa si bagati pe perfuzii. Cand pasagerii umiliti au cerut explicatii,  responsabilului Austrian, Boris Enem raspundea obraznic: „Nu-ti convine, la revedere!”.

Campioni la intarzieri

Din 10 pasageri, 8 sunt nemultumiti de serviciile si promptitudinea Austrian Airlines. Notiunea de respect pentru client le este total straina celor care au pretentii de companie de elita, atata timp cat ei si-au facut o practica din a opera cu intarziere aproape orice zbor, fie ca pleaca din Romania, fie ca vine din alte tari. Si nu e nevoie de nicio furtuna. Nici plangerile facute de romani la ANPC nu prea ii impresioneaza, austriecii ascuzandu-se in spatele legilor interpretabile dupa bunul plac. Mai mult, in cazul anularii unui zbor, spre exemplu, nici nu se mai sinchisesc sa anunte pasagerii. De compensatii nici nu poate fi vorba!

Ultimele stiri

  • Vremuri grele? Camera Deputaților cumpără hârtie igienică și prosoape de hârtie de peste 70.000 de euro
  • Ceaiul de Seară: Ritualul Uitat Care Calmează Mintea și Pregătește Corpul Pentru Somn
  • Elevii de la „Sfântul Sava” obțin Marele Premiu la competiția internațională de inginerie spațială și se înscriu în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Primul „1 Iunie” la Berceni Arena. Un weekend de poveste, în care vedete vor fi copiii
  • „România nu se construiește doar cu partide și mediul de afaceri”. Sindicaliștii, scrisoare deschisă către Nicușor Dan
  • Anunț de ultimă oră. Boloș: Trei jaloane din PNRR sunt suspendate, momentan/Care e termenul de rezolvare
  • Vești de la meteorologi. Când se opresc ploile/ANM, prognoza pentru patru săptămâni, până pe 30 iunie
  • Discuții pentru formarea noului GUVERN. Nicușor Dan: „Trebuie să fie un acord cât mai complet”
  • Breaking News… în jurul lumii: Atac aerian masiv al Rusiei asupra Ucrainei și apeluri europene pentru sancțiuni împotriva Israelului
  • Nicuşor Dan, după decizia CCR privind declaraţiile de avere: Dacă legea interzice ANI să publice, o să o public pe pagina Preşedinţiei
  • Exit mobile version