AcasăNewsArmani intra la apa!

Armani intra la apa!

Casa de moda din Milano va ramane cu trei branduri, de la sapte

Giorgio Armani isi va restrange radical numarul brandurilor, dar si reteaua de magazine. Decizia vine dupa ce compania italiana a inregistrat primele scaderi ale vanzarilor din 2009.

Casa de moda din Milano va ramane cu trei branduri de la sapte

Casa de moda din Milano va ramane cu trei branduri, de la  sapte, acestea urmand sa acopere toate liniile, de la blugi, la elemente de mobilier. Armani va aduce linia haute couture Prive si brandurile de mobila si de obiecte folosite in casa Armani/Casa sub umbrela Giorgio Armani, in timp ce brandurile Collezioni si Jeans vor fi introduse sub brandul Emporio Armani. Vanzarile Armani Group au scazut cu 5% in 2016, la 2,5 miliarde de euro, desi profitul a crescut la 271 de milioane de euro de la 241 de milioane de euro, datorita reducerilor costurilor. “2016 s-a dovedit a fi un an dificil pentru moda si pentru sectorul de lux”,  a declarat presedintele si directorul general Giorgio Armani. O strategie similara a folosit-o si compania britanica Burberry Group, strangand trei branduri intr-unul singur. Pe 11 iulie Giorgio Armani a implinit 83 de ani, insa continua sa lucreze fara oprire. Celebrul designer, care a imbracat actorii de la Hollywood in 200 de filme,  a declarat recent pentru Financial Times ca succesiunea sa este deja pregatita, dar detaliile le va anunta “la momentul oportun”.

author avatar
Bogdan Borcea
159 afisari
Zenville

Ultimele știri

Ce se întâmplă dacă Rusia invadează Marea Baltică? Un joc video oferă răspunsuri

Dacă Rusia ar invada statele baltice, ar declanșa aproape sigur un război direct între NATO și Rusia – adică un conflict de mare intensitate...

Cum emoțiile negative influențează sănătatea intestinală prin axa creier–intestin

Ai simțit vreodată un „nod în stomac” înainte de un examen sau ai avut diaree în perioadele de stres intens? Nu e întâmplător. Stresul,...
proger