AcasăNewsApple, Lego, Nintendo, branduri care s-au intors din moarte

Apple, Lego, Nintendo, branduri care s-au intors din moarte

Atractive pentru consumatori, multe branduri „ucise”  chiar de producatori au fost resuscitate de dragul profitului.

Strategiile de marketing nu se pupa tot timpul cu dorintele clientilor. Au constat-o pe pielea lor multi oameni de afaceri care au fost nevoiti sa reinventeze marci „moarte”. Un exemplu in acest sens este cel al companiei Lego. Infiintata in jurul anului 1932, compania a fost lider pe piata jucariilor decenii bune. In 2004, Lego s-a confruntat cu pierderi masive, fiind la un pas de faliment. Paradoxal, criza a salvat compania, clientii manifestandu-si din nou interesul pentru jucariile simpatice si ieftine marca Lego.

Succesul s-a invartit tot timpul in jurul lui Steve Jobs

Ori cat ar parea de incredibil, Apple, cea mai mare companie tech din lume, a trecut si ea prin momente grele. S-a intamplat in 1985, cand Steve Jobs si-a parasit postul. Odata cu revenirea lui, compania a pus capat perioadei negre, reusind sa ajunga in topul firmelor de profil.

A dat lovitura cu Wii si a revenit spectaculos pe piata

O alta companie din domeniul jocurilor care s-a dus in cap, ca mai apoi sa revina spectaculos, este Nintendo.  Dupa zece ani de suprematie, firma japoneza a fost doborata in momentul in care Sony a lansat PlayStation 2. In 2006, Nintendo isi ia revansa, intrand pe piata cu jocul Wii si anihiland practic PlayStation 3.

O istorie interesanta are si compania Old Spice. Brand american din 1938, aceasta a atins o popularitate imensa in 1970. 20 de ani mai tarziu, marca intra insa in moarte clinica. In anul 2000, compania, detinuta acum de Procter&Gamble, scoate pe piata o noua gama de produse care se bucura de un succes urias, vanzarile Old Spice crescand cu 100%.

author avatar
eNational
261 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger