Atractive pentru consumatori, multe branduri „ucise” chiar de producatori au fost resuscitate de dragul profitului.
Strategiile de marketing nu se pupa tot timpul cu dorintele clientilor. Au constat-o pe pielea lor multi oameni de afaceri care au fost nevoiti sa reinventeze marci „moarte”. Un exemplu in acest sens este cel al companiei Lego. Infiintata in jurul anului 1932, compania a fost lider pe piata jucariilor decenii bune. In 2004, Lego s-a confruntat cu pierderi masive, fiind la un pas de faliment. Paradoxal, criza a salvat compania, clientii manifestandu-si din nou interesul pentru jucariile simpatice si ieftine marca Lego.
Ori cat ar parea de incredibil, Apple, cea mai mare companie tech din lume, a trecut si ea prin momente grele. S-a intamplat in 1985, cand Steve Jobs si-a parasit postul. Odata cu revenirea lui, compania a pus capat perioadei negre, reusind sa ajunga in topul firmelor de profil.
O alta companie din domeniul jocurilor care s-a dus in cap, ca mai apoi sa revina spectaculos, este Nintendo. Dupa zece ani de suprematie, firma japoneza a fost doborata in momentul in care Sony a lansat PlayStation 2. In 2006, Nintendo isi ia revansa, intrand pe piata cu jocul Wii si anihiland practic PlayStation 3.
O istorie interesanta are si compania Old Spice. Brand american din 1938, aceasta a atins o popularitate imensa in 1970. 20 de ani mai tarziu, marca intra insa in moarte clinica. In anul 2000, compania, detinuta acum de Procter&Gamble, scoate pe piata o noua gama de produse care se bucura de un succes urias, vanzarile Old Spice crescand cu 100%.