Cauta

„Anorexxxy”, gafa unui important producator de ochelari de soare

O renumita companie franceza de ochelari de soare a fost nevoita sa schimbe denumirea unui produs si sa-si ceara scuze pentru eroarea comisa.

O pereche de ochelari "Anorexxxy", 435 de dolari

Brand-ul Thierry Lasry a inlocuit gama de ochelari de soare „Anorexxxy”, la scurt timp dupa ce mama unei fete atinse de acest flagel a lansat o megacampanie pe Twitter, militand pentru eradicarea anorexiei, nicidecum pentru promovarea ei. Ochelarii de soare Thierry Lasry sunt preferati de mai multe celebritati, inclusiv Rihanna sau Anne Hathaway. Compania a anuntat ca a reparat greseala, modificand numele produsului mentionat: de acum inainte el se va numi Daniela Crudu.

Ultimele stiri

  • LIGA 1, program, rezultate LIVE și clasament ACTUALIZAT
  • Ce program au supermarketurile Kaufland, Lidl şi Carrefour, de Paşte 2024. Surpriză! Unele magazine sunt deschise şi duminică, 5 mai
  • Patriarhul Daniel, cu gândul la Diaspora în Pastorala de Paşte 2024: „Să arătăm semne de iubire frăţească şi tuturor românilor aflaţi printre străini”
  • Cât au ajuns să coste ouăle în pieţe, înainte de Paştele 2024. În supermarket, se găsesc şi la preţ dublu
  • Mesaje de Paște 2024. Felicitări, urări şi gânduri bune pentru cei apropiaţi cu ocazia Sărbătorilor Pascale
  • Guvernul vrea să mărească pensiile de la 1 septembrie, dar cine le mai apucă? Speranţa de viaţă, în România, s-a PRĂBUŞIT!
  • Dramă în judeţul Neamţ: un bărbat s-a aruncat în faţa trenului. A murit pe loc!
  • Jandarmii i-au căutat, pentru droguri, „la piele” pe petrecăreții din Mamaia. Unde au putut să le ascundă tinerii
  • Horoscop – sâmbătă, 4 aprilie 2024. Berbecii au idei ciudate, iar Racii au parte de întâmplări deosebite
  • Părinţii, revoltaţi în mediul online după ce un restaurant din Bucureşti a impus reguli stricte pentru copiii clienţilor
  • Exit mobile version