Cauta

„Anorexxxy”, gafa unui important producator de ochelari de soare

O renumita companie franceza de ochelari de soare a fost nevoita sa schimbe denumirea unui produs si sa-si ceara scuze pentru eroarea comisa.

O pereche de ochelari Anorexxxy 435 de dolari

Brand-ul Thierry Lasry a inlocuit gama de ochelari de soare „Anorexxxy”, la scurt timp dupa ce mama unei fete atinse de acest flagel a lansat o megacampanie pe Twitter, militand pentru eradicarea anorexiei, nicidecum pentru promovarea ei. Ochelarii de soare Thierry Lasry sunt preferati de mai multe celebritati, inclusiv Rihanna sau Anne Hathaway. Compania a anuntat ca a reparat greseala, modificand numele produsului mentionat: de acum inainte el se va numi Daniela Crudu.

Ultimele stiri

  • Clanker, skibidi, rizz. De ce internetul venerează argoul
  • O „Aspirină” pentru Xavi
  • Patru tipuri de burse în învățământul preuniversitar aprobate de Guvern/Ce sume se acordă și cine beneficiază
  • Crima China
  • Câteva considerații referitoare la aniversarea de la Beijing
  • Italia era odinioară ”bad boy” al Europei. Acum, Franța preia ștafeta
  • VIDEO. Spaimă pe o stradă aglomerată din centrul Londrei, după ce un autobuz a lovit mai mulți pietoni: sunt persoane rănite
  • Doamna Țoiu e șahist la simultan? Și cu nepalezii, si cu chinezii? E greu
  • Firmele chineze vor cipuri americane. Beijingul se opune
  • Insula Iubirii a bubuit în finală: minciuni, împăcări și adevăruri ascunse
  • Exit mobile version