Cauta

Analiza Zurf: Concursurile cu premii ce implica celebritatile si campaniile targetate genereaza cele mai multe conversatii in mediul online

Analizand in perioada 4-12 iunie 2014 reactiile consumatorilor din mediul online cu privire la activitatea online, dar si offline a brandurilor de cosmetice, se disting cateva tactici de comunicare ce genereaza cantitati semnificative de conversatii.

Analiza Zurf: Concursurile cu premii ce implica celebritatile si campaniile targetate genereaza cele mai multe conversatii in mediul online - Ziarul National
Concursurile, asocierea cu celebritatile, campaniile targetate, campaniile sociale si exemplele personale reprezinta cateva dintre ingredientele de success utilizate de brandurile ce activeaza in categoria cosmeticelor

Este binecunoscut faptul ca asocierea brandului cu imaginea unei vedete asigura o vizibilitate crescuta a marcii. Daca sunt insa adaugate si alte ingrediente, care vin sa apropie mai mult consumatorul de produs si de celebritatea care il promoveaza, word of mouth-ul este asigurat. Un exemplu in acest sens este reprezentat de concursul “Momentele mele Garnier Color Naturals”, care a atras atentia onlinerilor prin premiul pus in joc: o zi petrecuta alaturi de ambasadoarea brandului, Andra Maruta. Conversatia a fost de asemenea sustinuta de lansarea noii game de produse de ingrijire a parului Garnier Ultra Doux Honey Treasures, cu laptisor de matca, miere si propolis, in intervalul monitorizat Garnier fiind cel mai discutat brand de cosmetice din mediul online (290 de conversatii inregistrate).

Asa cum era de asteptat, majoritatea discutiilor generate le apartin userilor de sex feminin (97%), comentariile inregistrate fiind in procent de aproape 90% pozitive.

Campaniile targetate se bucura de asemenea de volume semnificative de conversatii in mediul online. Spre exemplu, campania de blogging desfasurata cu prilejul lansarii “The One” (noul brand de machiaj Oriflame) si premiul acestei campanii – workshopul “The One Collective” (eveniment destinat bloggerilor de fashion si beauty din Romania), au propulsat brandul Oriflame pe locul al doilea din punct de vedere al numarului de conversatii generate (250).

Opiniile in legatura cu Campania “The de One” sunt pozitive in totalitate, din totalul conversatiilor inregistrate de brand, 93% apartinand userilor de gen feminin.

Comporamentul este influentat nu numai de celebritati, persoanele apropiate pot reprezenta si ele modele de urmat. L’Oreal este brandul care a apelat la puterea de persuasiune a acestora, provocandu-si userii sa argumenteze in cadrul concursului “Nutri-Gold”, desfasurat pe pagina de Facebook a brandului, motivele pentru care crema Nutri-Gold le este potrivita de asemenea prietenelor apropiate.

Si in cazul acestui brand, majoritatea mentiunilor inregistrate au fost pozitive, femeile fiind userii care au generat 92% din totalul acestora.

Campaniile sociale vin sa completeze lista tacticilor care le asigura brandurilor vizibilitate. Spre exemplu, in intervalul monitorizat, Avon a atras atentia prin campania sociala initiata alaturi de BGS si destinata femeilor care sunt victime ale violentei domestice. In plus, in cazul acestui brand, conversatia a mai fost sustinuta intre 4-12 iunie de evenimentul Digital Divas (destinat femeilor active pe platformele sociale), de anuntarea rezultatelor financiare inregistrate de companie in 2013, de avantajele de care pot beneficia cei care devin reprezentanti Avon si de distinctia Top Social Brands.

Avon este brandul pentru care 76% din conversatii sunt generate de catre femei, comentariile fiind pozitive aproape in totalitate.

Daca in cazul Oriflame si Avon, blogurile reprezinta platforma de comunicare cu cele mai multe conversatii inregistrate, pentru Garnier si L’oreal, Facebook este locul unde brandul interactioneaza cu preponderenta cu consumatorul.

 

Explicatie foto Comunicare .

Ultimele stiri

  • Categoria de pensionari care ar putea primi bani în plus în 2026. Ce iau în calcul autoritățile
  • O nouă lovitură cruntă pentru Mihaela Rădulescu! Mama vedetei TV s-a stins din viață
  • Grindeanu: „Pentru mine, de azi începe o nouă etapă la Bucureşti, care va fi dificilă”. Șeful PSD, confesiune de față cu Ciolacu – VIDEO
  • Putin, în conferința sa de presă anuală: „Vrem să punem capăt conflictului prin mijloace paşnice”, dar „nu vedem Ucraina pregătită de discuţii” – VIDEO
  • Când poate fi vizitată Catedrala Națională. Patriarhia Română a anunțat programul de sărbători
  • Noi vești de la ANM! Prognoza actualizată pentru Crăciun și Revelion/Cum va fi vremea până la mijlocul lunii ianuarie 2026
  • Nicușor Dan spune că România susține proiectul de acord UE-Mercosur: „Ăsta e motivul” – VIDEO
  • Comunicat de presă COMUNA IRATOȘU
  • UE ne obligă să mai dăm câteva miliarde Ucrainei! Ce s-a întâmplat cu activele rusești
  • A murit profesorul și analistul economic Mircea Coșea
  • Exit mobile version