Cauta

Agathon, propunere inedita de promovare a Palatului Parlamentului

Dan Matei Agathon, fost ministru al Turismului, este de parere ca ar fi necesara o rebrenduire a Palatului Parlamentului, astfel incat sa atraga turisti straini.

Agathon, propunere inedita de promovare a Palatului Parlamentului - Ziarul National
(foto: bzi.ro)

Fostul ministru al Turismului, Dan Matei Agathon, a spus, luni, ca Palatul Parlamentului ar trebui rebrenduit, astfel incat sa fie promovat in strainatate sub titulatura de “Palatul lui Ceausescu”, acest fapt urmand sa atraga turismi mai multi si, implicit, sa reprezinte incasari mai mari la buget.

“Incasarile raportate de Secretariatul General al Camerei Deputatilor, de peste 2 milioane de lei, si cei peste 140.000 de turisti, din care peste 80% sunt straini, s-ar dubla in decurs de un an daca ne-am folosi de renumele trist al dictatorului si de legatura sa cu Palatul Parlamentului”, anuntat, prin intermediul unui comunicat, Dan Matei Agathon, purtatorul de cuvant al Aliantei Confederatiilor Patronale din Romania, citat de realitatea.net.

Conform lui Dan Matei Agathon, in acest moment strainii vin in Romania nu ca sa vada Palatul Parlamentului, ci sa caute urme ale comunimului “si ale dictatorului celebru in intreaga lume prin monstruozitatile sale”, denumirea instutionalizata obiectivului turistic diminuand importanta si atractivitatea lui pentru turistii straini care ar dori sa il viziteze.

Pentru a se realiza acest lucru, crede Dan Matei Agathon, ar trebui sa se renunte la “timiditate si rusine de a atrage turistii straini din cauza unor sensibilitati care nu-si au insa locul pe piata acerba a concurentei din industria turismului”, motivand ca, oricum, agentiile turistice il prezinta turistilor ca fiind Palatul lui Ceausescu.

“Datorita importantei sale, am inclus Palatul lui Ceausescu si in Turul Discover Dracula, mai ales ca istoria monstruoasa a comunismului tarziu e conectata simbolic destul de clar cu brandul Dracula, al stapanitorului insetat de violenta si sange.  Acest gen de simboluri sunt cele care ii atrag de turisti si ar fi o lipsa de inteligenta din partea noastra sa nu le folosim ca atare”, a mai declarat Dan Matei Agathon.

Ultimele stiri

  • Comunicat de presă COMUNA SALCUTA
  • Geopolitica microprocesoarelor, lecție dură pentru Europa
  • Directorul general al TAROM și-a dat demisia
  • Criză în reciclarea plasticului: UE strânge șurubul importurilor ieftine după închiderea fabricilor
  • Concert de Crăciun la Suceava: glasurile copiilor au unit generațiile, într-un eveniment susținut de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României
  • Inteligenţa Artificială, încă o enigmă pentru mulţi români, deşi ţara noastră se află în topul european al conectivităţii la Internet
  • Spargere dată ca-n filme, la Cluj-Napoca: s-a deghizat în livrator de mâncare şi a folosit o “cheie mincinoasă”. A furat 41.000 de euro
  • Programul supermarketurilor de Crăciun 2025. Ce orar vor avea magazinele Kaufland, Lidl, Carrefour, Mega Image, Auchan şi Penny
  • Catedrala Mântuirii Neamului se redeschide pentru credincioşi cu ocazia Sărbătorilor de iarnă. Patriarhia Română a anunţat şi programul
  • Primele imagini de la locul în care s-a prăbuşit avionul care îl transporta pe Șeful Statului Major al Libiei. Oficialul a murit când pleca din Turcia
  • Exit mobile version