După privatizarea mascată a Aeroportului Otopeni, opera de multe parale a găștii PSD de la Ministerul Transporturilor, putem vedea și revedea aceleași vechi dar mereu noi obiceiuri.
Pentru cine nu știe vechea și parțial noua guvernare a dat 49% din acțiunile aeroportului Otopeni unui consorțiu de trei firme conduse de nemții de la FRAPORT și magazinele duty free francezilor de la Lagardere.
De ce înjură pasagerii?
Acum câteva zile s-a scris o nouă filă în Cartea Recordurilor Aeroportului Otopeni când cel de al treilea autobuz, care ducea 80 de pasageri spre îmbarcarea în avion, a ieșit din aeroport cu pasagerii în loc să se îndrepte spre avion. Așa încât toți cei 80 de pasageri au fost forțați ca volens nolens să reia toată procedura de îmbarcare, începând cu controlul de securitate. Astfel, din cauza a doi indivizi incompetenți – șoferul autobuzului și cel care i-a deschis bariera să iasă din aeroport au provocat un incident de securitate foarte grav.
Aeroportul Otopeni, mereu surprinzător nu-i așa?!
Culmea este ca după scandalul provocat de scoaterea pasagerilor din aeroport în locul ducerii la avion, același șofer turmentat i-a adus la avion după circa o oră, chiar pe pasagerii pe care i-a plimbat „puțin” prin afara aeroportului. Și asta nu este totul!
Bagajele trântite pe jos precum sacii de cartofi, întârzierea de două ore aproape a aducerii bagajelor la rampe (sesizată și de europarlamentarul Șoșoacă), furtul din bagaje căreia i-a căzut victima și o ziaristă care a fost lăsată fără bijuteriile pe care fusese obligată să le dea la cală samd șamd.
În condițiile în care am aflat din presă cum un membru al CA din Aeroportul Otopeni și-a dat singur o primă de 750 mii euro într-un an și de 450 mii euro anul următor pentru performanța de a urmări zilnic fix CINCI parametri pe calculator! Despre modul în care Aeroportul Otopeni a încasat ilegal din anul 2000 și până de curând, chirie pentru terenul de sub hangarul Tarom s-a tot scris și degeaba! Poate ne spune și nouă DNA-ul despre cele peste 20 de milioane de dolari încasați ilegal pe ce s-au dus?
Tot de curând și tot din presă am aflat și ce venituri astronomice au directorii și membrii CA de la Aeroportul Otopeni și Tarom, prima cu un profit insignifiant iar a doua falimentară de peste 17 ani de zile. Din presă, că doar nu o să ne zică asta cuplul Stan și Bran din fruntea țării nu-i așa? Pentru că sunt prea preocupați cu apometrele de pus în fântâni, vorba lui Dinescu!