Cauta

Adolescentii o ard degeaba pe Facebook

Efectele platformelor online de socializare asupra starii de bine a tinerilor sunt ”neinsemnate”, iar  timpul mai indelungat dedicat unor pagini de internet precum Facebook are un impact limitat asupra nivelului de satisfactie al adolescentilor cu privire la propriile vieti, arata un studiu al cercetatorilor britanici.

Timp irosit cu ochii lipiti de monitoare

Oamenii de stiinta au analizat date obtinute de la 12.000 de adolescenti, prelevate in urma unui sondaj efectuat timp de opt ani. Reducerea nivelului de satisfactie a condus la o crestere a utilizarii media de socializare si reciproc, insa tendintele au fost doar ”modeste”, spun autorii, cu precizarea ca efecte au fost mai pregnant la persoanele de sex feminin decat la cele de sex masculin. “Acest studiu reprezinta un pas important catre definirea efectelor tehnologiei asupra starii generale”, a declarat profesorul Andrew Przybylski, care mai spune ca timpul  dedicat ecranelor este un „nonsens zgomots din punct de vedere statistic”. ”Aceasta lucrare sugereaza faptul ca platformele de socializare au efecte limitate asupra satisfactiei de viata a adolescentilor. Cu toate acestea, exista inca probleme legate de timpul dedicat in general ecranelor si riscul ca acesta sa interfereze cu alte activitati importante, precum somnul, exercitiile fizice si petrecerea timpului cu familia sau prietenii”, a comentat doctor Max Davie, de la Colegiul Regal de Pediatrie si Sanatate a Copilului din Marea Britanie.

Ultimele stiri

  • Alege ce citești
  • Rușii ne dau târcoale. Ne apără USR!
  • Putin nu are niciun interes să oprească războiul său împotriva Occidentului
  • De ce bancherii centrali europeni nu reduc ratele dobânzilor până în 2026
  • Societatea progresistă ascunde pericolele imigrației
  • Tarifele și fentanilul întunecă perspectivele summitului Donald Trump-Xi Jinping
  • Arogantul Macron și realista Meloni
  • Italia bubuie după Inter-Juventus 3-4. Chivu criticat de Walter Zenga
  • Trenduri wellness 2025: de la „dopamine menu” la fiber-maxxing – ce e real și ce e doar marketing?
  • ”Superputerea de reglementare”, epitaful Uniunii Europene?
  • Exit mobile version