Cauta

Acces direct, lider de audienta

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, emisiunile postului generalist al trustului Intact conducand in fruntea clasamentului de audienta, la nivelul intregii zile, Antena 1 fiind prima optiune a celor mai multi romani din targetul comercial.

Romanii sunt abonati la emisiunile Simonei Gherghe

Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu si Acces Direct s-au impus ca lider detasat de audienta la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.

Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.9% si o cota de piata de 16.1% pe targetul 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

Si ieri, telespectatorii au ramas aproape de Simona Gherghe, acestia preferand Acces Direct in detrimentul emisiunii „La Maruta”. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4,8% si o cota de piata de 21,6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv inregistra atunci 3.5% rating si 15,9% cota de piata. Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor all urban si national.

In minutul de aur, 18:52,  peste 706 000 de mii de telespectatori din mediul urban urmareau Acces Direct, in vreme ce mai putin de jumatate, 352 000 de telespectatori urmareau emisiunea La Maruta.

Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor, Observatorul orei 13 si Observatorul orei 16 impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 2,3% si 16.2% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2% si 14,1% cota de piata.

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat  in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 19,6% si un rating mediu de 3,5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cota de piata de doar 8,8% si un rating mediu de 1,6 procente.

Ultimele stiri

  • Publicarea de Anunțuri de Mică și Mare Publicitate în Ziare Naționale din România – Ghid Complet pentru 2025
  • Caz cutremurător în Dolj! O femeie a murit după ce a căzut de la etajul 4. Descoperirea macabră făcută în apartamentul ei
  • Șeful DSU, întrebat ce măsuri vor lua autorităţile pentru a preveni dezastre precum inundaţiile din zona Moldovei: Nu mai construim nimic în albiile râurilor şi în zonele inundabile – VIDEO
  • Guvernul aprobă ajutoarele pentru sinistraţii din județele Suceava şi Neamţ/Bolojan: Este un prim pachet – VIDEO
  • VIDEO. Călin Georgescu a ajuns la Broșteni, localitate grav afectată de inundații: „Românii se ajută unii pe alții/Noi nu putem înlocui datoria statului”
  • Decizia instanței care face lumină după 35 de ani: Crescent nu a fost firma Securității
  • Trump a semnat un decret ce majorează tarifele vamale pentru zeci de țări/De când vor intra în vigoare – VIDEO
  • Marcel Ciolacu ia în calcul o candidatură la șefia CJ Buzău: „Nu exclud”
  • Ministrul Finanțelor susține că „vor fi bani şi de salarii, şi de pensii”/„Nu ne mai putem permite să facem tot felul de festivaluri, de serbări câmpeneşti”
  • Gastrocolită delictuală: când colonul „vorbește” despre stresul tău emoțional
  • Exit mobile version