AcasăNewsA început Black Friday! Românii, însă, sunt sceptici. Câți dintre ei vor...

A început Black Friday! Românii, însă, sunt sceptici. Câți dintre ei vor să-și cheltuiască banii astăzi

Black FridayBlack Friday 2022, cel mai "slab" din ultimii 10 ani? Scumpirile şi inflaţia vor afecta "sărbătoarea" reducerilor?

După ce ani la rând au observat cum prețurile sunt umflate în ultimele săptămâni înainte de Black Friday, doar pentru ca în această zi să se aplice reduceri artificiale, românii nu se mai grăbesc să-și deschidă portofelele.

Lipsa de interes față de această nouă ediție Black Friday se datorează nu doar dificultăților de ordin economic care marchează țara noastră în această perioadă. La acest dezinteres au contribuit și marii comercianți care periodic, și deloc rar, sărbătoresc Black Friday… de iarnă, de vară, de mai sau de marți. Black Friday să fie.

Ediţia din acest an, stabilită pe 12 noiembrie,vine cu o sumedenie de promoții, în care, însă, românii nu mai cred.

Totuși, cei dornici să descopere avantajele de a-și cheltui banii astăzi pot să se orienteze către produse din toate categoriile, de la sănătate, la fashion, locuințe sau credite bancare.

Doar aproximativ 50% dintre românii cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs în această zi. O pondere ridicată este consemnată pe segmentul de vârstă 18 – 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat în perioada 22 – 28 octombrie de Kantar România.

Magazin de electr-IT închis pentru practici neloiale de Black Friday

Fix în această perioadă, inspectorii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), au propus, în premieră, suspendarea magazinului online al unui mare retailer de electro-IT, pentru practici neloiale faţă de stabilirea reducerilor la produsele comercializate cu ocazia Black Friday 2021.

În acest context, o analiză realizată de compania de hosting (găzduire web) din România, MxHost, relevă faptul că aproximativ 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday, în condiţiile în care traficul magazinelor online se dublează, de regulă, dar poate creşte, în unele cazuri şi de zece ori.

Comandamentul Special Black Friday de la ANPC

Reamintim că în acest an, ANPC a înfiinţat Comandamentul Special Black Friday, care are drept scop supravegherea permanentă, 24 din 24 de ore, a ofertelor cu promoţii, din această perioadă, indiferent de domeniul de activitate.î

author avatar
Alina Costache
116 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger