La cam atat se ridica contractul scos la licitatie de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), pentru instalarea de indicatoare rutiere pe drumurile nationale si autostrazile din Romania, destinat firmelor implicate in lucrarile de infrastructura.
Contractul se va desfasura pe o perioada de patru ani si presupune lucrari in Bucuresti, Craiova, Cluj, Brasov, Iasi, Constanta. CNAIR inchide licitatia luna viitoare. Cand harta autostrazilor ramane mereu doar un grafic pe hartie, cand Romania a devenit rusinea Europei la infrastructura rutiera (cum sa fie altfel, la 28 de ani de la Revolutie ne strofocam cu 700 de kilometri de autostrada) cand banii pentru drumuri se scurg in contracte cu dedicatie supraevaluate si plati pentru lucrari care nu exista, sa pui pe masa 50 de milioane de euro pentru indicatoare rutiere, inseamna carul inaintea boilor. Cel mai recent exemplu vine din zona de vest a tarii, unde autostrada Lugoj-Deva(celebra pentru intarzierile cauzate de mutarea coloniilor de lilieci) are deja surpari a terasamentului, o spune chiar ministrul Transporturilor, Razvan Cuc. Echipele de control constata ceea ce se stie de ani si ani si nimeni nu e tras de maneca: calitatea slaba a materialelor, lucrari si studii de fezabilitate asisderea. Si Administratia Strazilor Bucuresti a avut buzunarul larg pentru marcaje si indicatoare rutiere, cand prin luna mai a scos la licitatie un contract pe doi ani, estimat la peste 31 milioane de euro.