Cauta

”Strategia” Pro TV: telenovele la tot cartierul

Acasa TV lanseaza o noua strategie concentrata pe productii latino-americane de calitate, consolidandu-si astfel pozitionarea traditionala ca post TV de nisa, dedicat publicului feminin, se arata intr-un comunicat Pro TV.

”Consideram ca este esential sa ne concentram investitiile in achizitia de productii latino-americane de succes, prin care sa le redam romancelor apetitul pentru telenovele autentice, cu povesti captivante. Acasa TV inseamna productii de calitate pentru targetul feminin si aici se va concentra toata atentia noastra”, a declarat Lucia Antal, PR & Marketing Director PRO TV. In noua grila  se regasesc productii precum „Sot de inchiriat” (Marido en alquiler) si „Chemarea inimii” (Dama y obrero) de la Telemundo, „Pentru ca te iubesc” (De que te quiero, te quiero) si „Spune-mi ca esti a mea” (Lo que la vida me robo) de la Televisa.

Ultimele stiri

  • Va amâna UE aplicarea Legii privind inteligența artificială?
  • România, la toamnă: proteste, anticipate și un nou guvern?!
  • Ministrul Economiei anunță că a declanşat procedura de demitere a conducerii Salrom/ Miruţă iese cu cifre: „Atât a costat o paranghelie organizată de conducerea SALROM. Nu din banii lor. Din banii dumneavoastră”
  • Cum va lupta Ucraina fără rachete americane?
  • Marea și frumoasa harababură a lui Trump
  • Fantezia unei înțelegeri între SUA și China
  • Deciziile strategice încep în cortexul prefrontal
  • Primele exporturi de gaze naturale către Ucraina, prin Coridorul Vertical, au loc în această săptămână
  • Nea Ilie Austeritate
  • Tragedie pe Transfăgărăşan! Motociclist ucis de un urs
  • Exit mobile version