Cauta

“Sarbatori fericite din partea Google”: Logo nou, in a doua zi de Craciun!

Joi, in a doua zi de Craciun, Google le ureaza utilizatorilor sai “Sarbatori fericite”, prin intermediul unui logo special, in care apare imaginea unei case in centrul unui peisaj nocturn de iarna.

Pentru a treia zi consecutiv, Google si-a schimbat logo-ul. Astfel, dupa ce marti, in ajunul Craciunului, si miercuri, in prima zi de Craciun, motorul de cautare a postat primele doua logo-uri create special pentru sarbatorile de iarna din acest an, joi, in a doua zi de Craciun, Google prezinta un nou logo specific sarbatorilor de iarna.

“Sarbatori fericite din partea Google!”, este urarea postata pe prima pagina a motorului de cautare Google Romania, joi, in cea de-a doua zi de Craciun. Ca si in anii precedenti, Google celebreaza in stilul propriu sezonul sarbatorilor de iarna, incercand sa ii faca pe oameni sa simta spiritul Craciunului.

Noul logo pare ca este o felicitare de Craciun, in partea de jos a acesteia fiind scris cuvantul “Google”. Desenul surprinde imaginea unei case in centrul unui peisaj nocturn de iarna.

Motorul de cautare isi schimba logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Craciunul, una dintre cele mai mari sarbatori ale crestinatatii, celebreaza nasterea lui Iisus si este prilej de a petrece in familie, langa bradul impodobit, cu bucate traditionale, colinde si daruri asteptate atat de copii, cat si de cei mari.

Sursa: rtv.net

Ultimele stiri

  • Horoscop 26 iunie 2025 – Te bucuri de viata
  • Alege ce citești
  • „Nu am mai putut suporta”. Fața întunecată a turismului în Grecia
  • Cea mai bună strategie a Ucrainei: raidurile îndrăznețe pe teritoriul Rusiei
  • Gargara reformei profunde se reduce la un singur punct. Vânzarea companiilor de stat
  • Activele rusești nu pot fi confiscate. Eșecul Franței
  • Banii din programul Electric Up pentru firmele românești au ajuns la multinaționale
  • Pariurile riscante ale lui Trump
  • Piața internă auto s-a prăbușit. Scăderi fără precedent ale vânzărilor
  • Consecințele tarifelor americane. Europa, pivotul comerțului global?
  • Exit mobile version