AcasăNewsBogdan Ciuca si-a hranit cainele cu rechin de contrabanda din Kenya

Bogdan Ciuca si-a hranit cainele cu rechin de contrabanda din Kenya

Pasionat de calatorii, Bogdan Ciuca nu admite sa se intoarca acasa fara suveniruri. Obicei care l-a transformat intr-un “contrabandist” de ocazie!

Bogdan Ciuca si sotia sa, Irina, se simt excelent cand cutreiera Delta Dunarii

S-a intamplat acum 10 ani, cand Bogdan Ciuca a facut o excursie in Kenya. De cum a aterizat, Bogdan a remarcat panourile extrem de dese care-i avertizau pe turisti ca nu au voie sa ia cu ei nimic din fauna si flora locala. “Scria clar ca asta ar reprezenta o ofensa adusa autoritatilor kenyene”, ne-a povestit Bogdan. Desi respecta legile si evita sa intre in incurcaturi, ispita de a se intoarce acasa cu un maxilar de rechin (suvenir preparat si vandut pe plaja de localnici) a fost mult prea mare: “Am cautat mult si am gasit un exemplar strasnic, mai mare decat ce ti se oferea in mod obisnuit si foarte frumos prelucrat. Imi amintesc si ca am dat destul de mult pe el, dar eram extrem de incantat”. Incantarea a tinut pana in momentul in care a trebuit sa-si faca bagajele si sa ia avionul spre casa.

“Tin minte cat m-am chinuit sa-i schimb forma rasucind o curea in jurul lui, pentru a nu fi recunoscut la scanarea bagajelor. In final l-am ascuns printre pantofi si am plecat cu inima stransa la aeroport. Pe cuvant ca transpirasem tot, nestiind cum ma voi descurca”.

Cainele Ralf, mai tare ca rechinul kenyan

Pentru Bogdan Ciuca, prezenta prietenilor sporeste farmecul calatorilor

Norocul a tinut cu Bogdan si maxilarul nu a fost gasit de vamesii kenyeni. Fericit si mandru de isprava, Bogdan Ciuca a ajuns acasa, unde nu a mai asteptat nici o secunda, ci le-a aratat trofeul parintilor chiar in curte. Luat cu povestile care se spun la orice intoarcere din calatorie, Ciuca a uitat pretiosul suvenir pe masa din curte, amintindu-si de el abia dupa vreo ora. Cand s-a dus insa dupa el, dezastru! “Aveam un ciine, Ralf, un dog german. Cind am iesit, l-am vazut rozand tacticos maxilarul. Lichidase deja cartilajele si tocmai il facea bucati. Nu-mi venea sa cred!”, isi recunoaste Ciuca stupoarea.

Maxilarul de rechin “operat” de Ralf

Raul fusese insa facut, iar tanarul “contrabandist” a fost nevoit sa se multumeasca cu maxilarul “operat” de Ralf si reparat de el, cum a putut mai bine. “Asta e, arata mult mai bine, statea deschis, dar n-am ce face. O fi fost blestemul vamesilor kenyeni, pe care am reusit sa-i pacalesc”, incearca Bogdan Ciuca sa se impace cu paguba.