Mai tineti minte scandalul dintre Alexandra Stan si iubitul ei, care era ii era chiar impresar, pe nume Marcel Prodan? Sigur ca va aduceti aminte, in urma iuresului, Alexandra si-a etalat vanataile in toata presa.
Si erau vanatai serioase, cel putin pentru o tanara fragila ca Alexandra. Dar faptele nu au ramas nepedepsite. Odata cu plecarea solistei de sub aripa impresarului-bataus, incasarile firmei lui au inceput sa scada. Pe scurt, in 2013, Alexandra Stan anunta printr-o conferinta de presa ca si-a incetat colaborarea cu impresarul ei, Marcel Prodan, pentru ca acesta ar fi agresat-o. Interpreta dovedea acest lucru prin vanataile pe care le avea in zona fetei si a capului. La doi ani de la acel incident, Marcel Prodan nu a reusit sa scape de imaginea pe care scandalul i-a creat-o, lucru care se reflecta si in incasari. Firma lui Prodan avea in 2012, cand Alexandra Stan aparea pe toate play-list-urile radiourilor de pe trei continente, un profit de 1,3 miliarde de lei. In anul urmator, cel cu marea bumbaceala, a iesit pe pierdere.
In 2014, s-a mai miscat ceva-ceva si a facut un profit de 300.000 de lei. Una peste alta, scandalul l-a costat pe Marcel Prodan nu mai putin de un miliard, bani vechi, suma pe care nimeni n-o poate numi ca fiind nesemnificativa. In concluzie, Marcel a scapat la vremea respectiva de urmarirea penala, dar nu si-a putut spala imaginea si nici acoperi locul Alexandrei Stan cu “un alt produs” la fel de performant. Cel putin financiar…