Multumita de profitul obtinut de pe urma liniei vestimentare „Violet by Andreea Marin“, lansata acum doi ani, sotia lui Banica Jr se gandeste sa comercializeze imbracamintea si in spatiul virtual.

Colectia de haine pentru copii pe care vedeta a creat-o cu ajutorul designerului Irina Schrotter se bucura de succes si se vinde destul de bine pe piata autohtona. Semn ca are fler in afaceri, fosta prezentatoare a emisiunii „Surprize surprize” a reusit sa castige bani frumosi de pe urma hainutelor, lucru ce a incurajat-o sa treaca la urmatorul pas.
„Ne propunem sa vindem colectia si pe internet in curand”, ne-a declarat Andreea Marin Banica. Si n-ar fi deloc exclus ca in acest mod, cele 120.000 de mame pe care le-a ajutat prin proiectul ei umanitar „Scoala Mamelor”, ca si prin Fundatia „Pretuieste Viata!”, sa isi doreasca sa cumpere haine pentru copiii lor.
Larisa Ionescu