AcasăEditorialRazvan Ioan Boanchis"Trenul galben fără cai" a devenit un șobolan șchiop și bezmetic

„Trenul galben fără cai” a devenit un șobolan șchiop și bezmetic

1. Coliziune la metrou. În stația Timpuri noi. S-au bușit două garnituri. Degradarea metroului a început pe vremea când parțial eclozații erau în Guvern și am auzit că ar fi vrut să vândă metroul unor francezi. Acest zvon refuz să îl cred. Oricum, ar fi fost primul metrou privat din lume.

2. Pe 23.08.2023 avertizam așa în „Național”. „Când partidul psihotrop era la putere, s-a discutat la modul agresiv despre reduceri salariale și concedieri la metrou. Credeți că trotinetarilor le pasă că nu mai are cine să facă revizii la metrou? CE CONTEAZĂ CĂ UN OM CARE SE OCUPĂ, DE PILDĂ, DE SIGURANȚA CIRCULAȚIEI SUBTERANE SE FORMEAZĂ ÎN CINCI ANI? Înainte de 2020, metroul venea la două sau trei minute, iar în punctul de confluență de la Unirii trenurile soseau și la un minut. Acum, pe caniculă (repet, textul a fost scris în august 2023), vagoanele cu vopseaua crăpată se târăsc prin tunel și apar în stații o dată la 15 minute. <<Trenul galben fără cai>> s-a transformat într-un șobolan șchiop și bezmetic”.

3. Vindeți, bă, și Podul de la Cernavodă! Eu nu m-aș mira să se întâmple acest lucru dacă ar reveni la putere micii Escobari din Centrul Vechi, care ajung la orgasm cu supozitorul. În 1895, când l-au dat în folosință Saligny și Regele Carol I, Podul de la Cernavodă era cel mai mare pod din Europa și al doilea din Lume. Vorbim despre NATO, dar într-un eventual război putem pierde Dobrogea în câteva secunde fără să moară vreun om. Imaginați-vă că pe la trei sau patru dimineața, când traficul rutier e spre zero, ar zbura un avion deasupra Dunării și i-ar scăpa ceva pe Podul de la Cernavodă. Ceva mic. E suficient să distrugă zece metri de pod și România pentru zece ani. La cât suntem de meseriași, atât ne-ar lua (zece ani!) să refacem puntea între Bucureșți și Dobrogea, aceasta din urmă fiind „pintenul Peninsulei Balcanice, pământul ei seamănă cu al Palestinei, Iisus Hristos trebuie să fi trecut pe aici”, am citat din Arghezi.

4. Eu nu l-am criticat niciodată pe IPS Teodosie al Dobrogei. Nu fiindcă l-aș simpatiza, ci pentru că îl înjurau trotinetarii din partidul-tenie. Totuși, domnule Teodosie, nu crezi că exagerezi? Cum adică „bărbatul trebuie să poarte barbă”? Asta ar însemna că generalii de la Antena 3 trebuie să poarte pantaloni cu vipușcă și la saună. Scuze că m-am exprimat laic, cu „domnule”! Iartă-mă, nea Teo! Și nu-ți face griji, fiindcă pacostea globalistă, când aude cuvântul „laic”, înțelege „like”.

 

author avatar
Razvan Ioan Boanchis Publicist-comentator
Publicist-comentator la "Național" din 1997. Ziarist original și de contra-opinie. Autor a zece cărți. I s-au decernat numeroase premii jurnalistice și literare. Îl citesc cu plăcere chiar și cei care nu îi împărtășesc părerile. Uneori, nici el nu e de acord cu el.
2.059 afisari

11 COMENTARII

  1. ” Înainte de 2020, metroul venea la două sau trei minute, iar în punctul de confluență de la Unirii trenurile soseau și la un minut. ”
    Si sa nu uitam ca inainte de 1989 accesul la metrou se facea be baza unei monede de 1 leu…

  2. Apropo de barba. Le- a întrebat oare cineva pe femei dacă le place ca atunci când sărută un bărbat sa le intre și parul în gură.?? Indoi-m-as. Preasfințitul poate gavari, lui i se sărută p. ptiu poala.

  3. Greu cu limba romană! Bărbat vine de la BARBĂ, iar barba de la păr. Deci, bărbatul este prin definţie un purtător de BARBĂ. Pentru barbari, adică pentru bărboşi, raderea bărbii era echivalentă castrării.

    „Cum adică „bărbatul trebuie să poarte barbă”? Asta ar însemna că generalii de la Antena 3 trebuie să poarte pantaloni cu vipușcă și la saună.”

    Asta dooar dacă generalilor de la Antena 3 le-au crescut pantaloni cu vipușcă pe ei. E ca şi cum ai spune că Boanchiş ar trebui să poarte creionul, pixul, stiloul sau tocul în mână şi atunci când se încheie la prohab.

  4. „echipa Metrorex ureaza domnelor si domnisoarelor la multi ani!”

    -subterrania aia,
    morlocii lu h.g.wells.

  5. Dece „sa-l dea francezilor ? Pai nu avem noi aici in Romania trupa de ” specialisti ” in transportuiri feroviare,pe Calin Mitica ” si dezastrul dela CFR „,si pe varu-su,Gruia Stoica,cei doi potcovari,colectori de fier vechi din comuna ando Toflea Jud. Galati ?

  6. Dece „sa-l dea francezilor ? Pai nu avem noi aici in Romania trupa de ” specialisti ” in transporturi feroviare,pe Calin Mitica ” si dezastrul dela CFR „,si pe varu-su,Gruia Stoica,cei doi potcovari,colectori de fier vechi din comuna ando Toflea Jud. Galati ?

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger