Blocaj în trafic, de o săptămână, de la intrarea în București până la Arcul de Triumf, blocaj la Otopeni (curse aeriene anulate, dar pe terminale nu e nici aer condiționat, iar curentul și apa de la toalete se întrerup de la două minute la jumătate de oră), blocaj pe Valea Oltului, blocaj pe Valea Prahovei – între Comarnic și Predeal. Trebuie adăugat că semafoarele din centrul Bucureștiului se duc cu totul (adică se sting, nu merge nici galbenul) în cursul dimineții, iar curentul cade și în spitale – vă dați seama ce se întâmplă cu oamenii conectați la aparate. Am omis ceva? Sunt convins că da.
În condițiile astea, trebuie luată măcar o măsură dură. Care nu va rezolva nimic pe moment, dar asta e altă discuție. Sper că atunci când veți citi aceste rânduri, Grindeanu nu va mai fi ministru al Transporturilor. Omul n-are nicio treabă, el a ajuns ministru ca să angajeze consiliere sexy, e cuceritor cu funcția.
Îmi amintesc o declarație a lui Grindeanu, din august 2023, când camioanele ucrainene au blocat Portul Constanța. Și au falimentat agricultura românească. „Situația din Ucraina dovedește că fără rutele de transport navale și rutiere românești, contextul geopolitic ar fi mult mai dificil. Tocmai de aceea trebuie să accelerăm implementarea tuturor proiectelor de infrastructură.” Sigur că da, doar n-o să facem ceva de dragul românilor. Facem de dragul ucrainenilor. Poftim, că n-au făcut nici măcar de dragul ucrainenilor! E frumos să-i înșelăm așteptările eroului Zelenski? Ați uitat când alocația unui copil ucrainean era de 15 ori mai mare decât a unui copil român? Ciolacu și Grindeanu au fiecare câte șapte pedale pe ei, le țiuie încheieturile.
E interesant că parțial eclozații au început din nou cu prostelile: „a fost mai bun Drulă.” A fost cel mult la fel. Lângă Constanța e aeroportul Kogălniceanu, dar Drulă voia să facă Aeroportul Internațional Tuzla. Dobrogea are nevoie de Portul Constanța, nu de Aeroportul Internațional Tuzla. Potrivit unui zvon pe care eu nu îl cred, șeful companiei care ar fi urmat să administreze Aeroportul Internațional Tuzla ar fi fost un prieten al domnului Drulă. Domnule Drulă, sunteți un om corect, infirmați bârfa asta! Mai e un zvon potrivit căruia domnul Drulă ar fi un fel de rubedenie a doamnei care conducea centrul de testare Covid din Otopeni. Asta era prioritatea numărul unu a aeroportului Henri Coandă – Centrul Covid! Nici chestia asta nu o cred, pentru că USR funcționează pe bază de meritocrație. Niște oameni onești cum sunt useriștii nu ar fi acceptat să câștige bani în epoca molimei (supraevaluate). În fine, ultimul zvon de care nu mă sinchisesc: când Generația Gadget era în Guvern, aceasta ar fi încercat să vândă metroul unor francezi. Ar fi fost primul metrou privat din lume. Domnule Drulă, infirmați și scorneala asta!
Mai bine ramai sa scrii din mocangelile pe care le-ai trait alături de nen-tu’ Viorel Păunescu si alt camarazi de frapiera.
Ehehee, spun gurile rele ca la Tuzla au fost privatizari cu cantec, beneficiarii anonimi au primit la pachet si un drum public…care a devenit….privat.
Tuzla si USR….ia uite ce mica e lumea!
DE CE, FARAOANE, SUPĂRĂ ADEVĂRUL?
Eheee! Prea multe pretenții, luați exemplu de la bucureșteni care au votat cu voioșie să mai stea un an, doi, fără căldură și fără apă caldă ca să-și poată termina Nikușor kilometrii de conducte.
metroul privat???
https://www.youtube.com/embed/ZlNh3lXzgvE
-din 2019 au montat in statii antene de gsm
nici nu se pomenea, nu se votase 5G care a ridicat restrictiile privind radiatia maxim admisibila,
azi borta aia e un cuptor cu microunde!
e ca la vaxxin,
mai e un pic pana o sa ne rânjim,
„noi v-am spus!”
(prostu pana nu e îngâmfat si rau
nu e prost destul;
altii au bagat vita incaltzata pe protocol de schingiuire ritualica
cica vita obtinuta de ei prin selectie negativa trebuie sa sufere)
Maestre esti mare ca de obicei !
Sa fii sanatos sa ne incanti in continuare cu sclipirile tale de geniu .
Te salut.
se numeste comunism tinere editorialist