Cand isi regizeaza o aparitie, Mihaela Radulescu joaca rolul mucoasei cu codite. S-a dat Lolita, urmeaza Scufita Rosie. In pielea Lolitei (se cam rupsese pe la cusaturi), aducea cu o vrajitoare care se masturbeaza cu sifonul, urmand sa treaca si la borcane.
Andreea Marin face gropite de Cosanzeana la seral, dar regreta ca nu se stramba. Se coafeaza batranicios, se imbraca batranicios, vorbeste batranicios. In povete. Ce dracu’, e ultima baricada impotriva trivialitatii! Priceputa de meserie Monica Tatoiu pare o strengarita fata de Andreea Marin, dar pe surprizoaica nu o deranjeaza. Ea se vrea Zoe Petre.
Am scris cu frana de mana despre Andreea Marin, pentru ca il cunosc pe Stefan Banica Jr. de cand eram mici. In numele copilariei comune petrecute la Sinaia-Cumpatu, il rog sa nu mai ridice umarul pe scena, ca el chiar are talent si ceva de spus (de cantat, in fine) si nu trebuie sa fie epigonul epigonului (Shakin Stevens) lui Elvis. Bine ar fi sa renunte si la prostoboul care-i scrie versurile. Doua mostre. 1. „El avea parul scurt, ea balai”. Balai? Balai? Ce cauta jenibilul arhaism „balai” in piesa unui rocker? Ca sa nu mai amintesc de antinomia tampita par scurt – par balai. Parul scurt merge cu parul lung, parul cret cu parul intins, parul blond cu parul brunet. 2. Evocandu-si muzical extraordinarul tata, Banica intreaba: „si de ce te iubesc?”. Sunt enspe mii de raspunsuri. Pentru ca ti-am mostenit talentul. Pentru ca m-ai crescut. Pentru ca m-ai invatat atatea. Banica raspunde: „pentru ca te iubesc!”. Reluam: „si de ce te iubesc? Pentru ca te iubesc!”. Cumplita lipsa de imaginatie si de fior!