Cateva probleme legate de circulatia din Bucuresti.
- Nu mi s-a ridicat niciodata masina, dar consider ca adevaratii dusmani ai soferilor din Bucuresti sunt hingherii de masini, adica firmele care, in complicitate cu statul, ridica autoturismele oamenilor. Parcate ilegal, normal ca ilegal, ilegalitatea e ceva firesc, fiindca nu exista parcari subterane si blocuri de parcari, ca in Occident. Alaltaieri, hingherii au saltat zeci de masini din zona Maria Rosetti-Gradina Icoanei. Iar politistii comunitari se uitau superiori cand i-a luat populatia la injuraturi, ei fiind, in realitate, slugile cetatenilor, nu ale hingherilor de masini. Pe primarul sectorului 2, Ontanu, l-am cunoscut intr-o deplasare, cu Dinamo. Mi s-a parut un om de bun simt, dar as vrea si eu sa-l intreb cate parcari a construit dumnealui, de isi permite sa gireze hartuirea si jefuirea cetatenilor?
- Ovidiu Ioanitoaia i-a facut un deserviciu lui Mircea Lucescu, acuzandu-l pe vatman. Cei care nu-l agreeaza pe marele antrenor sustin ca a dat o declaratie din ciclul „m-au furat arbitrii”. Pe de alta parte, sunt convins ca Lucescu are dreptate. Vatmanii si soferii de autobuz castiga cateva milioane pe luna, dar cand isi conduc harburile se cred de la Basescu in sus, „hai, la o paispe, ca vine saispe, pe linia mea de tramvai io sunt Obama, Elvis si Fratii Jderi!”.
- Cand seicul Faisal sosea la Geneva, cifra de afaceri a orasului crestea cu un miliard de dolari pe zi. Venirea lui Ahmetov la Bucuresti n-a avut nicio consecinta financiara. Magnatul si-a aratat grija si pretuirea fata de Lucescu, a fost urmarit cu masinile de televizii, iar profitul — canci, vax, nexam. Daca in tara asta exista inteligenta, atunci ministrii, primarul, mediul de afaceri s-ar fi pretat la orice ca sa se intersecteze cu Ahmetov. Il opreau pe drum „uite, avem un teren, un proiect, o vrajeala, hai sa construim o fabrica, un cartier!”. Draci! Ei erau ocupati cu disputa politica dintre Iri si Partidul Fotomodelelor.