AcasăEditia tiparitaTermeni si conditii (abonamente ziarul National)

Termeni si conditii (abonamente ziarul National)

Abonamentele plătite prin sistemul online pot fi livrate doar pe teritoriul României.

Toate preţurile afişate pe site sunt exprimate în lei şi includ TVA (9%).

Tranzactia trebuie inregistrata pana la data de 24 ale lunii pentru ca livrarea abonamentului sa se faca incepand cu data de 1 din luna urmatoare.

Livrarea oricarul abonament se face începând cu data de 1 a lunii la adresa indicată de dumneavoastră. Adresa de livrare poate fi modificată pe parcursul derulării abonamentului, la solicitarea abonatului.

Pentru informaţii şi/sau reclamaţii privind livrarea abonamentului, vă rugăm să ne contactaţi la telefon: 0730 190 899  sau prin e-mail: abonamente@zirkonmedia.ro

Informaţiile din contul de înregistrare, precum şi datele din formularul de comandă (datele personale ale utilizatorului) vor putea fi folosite de către proprietarul site-ului www.national.ro si administratorul sectiunii de abonare, S.C. Zirkon Media SRL, numai în scopul declarat al acestei sectiuni, anume contractarea si livrarea de abonamnete la publicatiile comercializate prin intermediul acestui site, inclusiv confirmarea comenzilor, informari despre conditiile contractuale sau modificarea acestora, promotii sau oferte legate de abonamente, confirmari sau informari despre livrare sau starea acesteia. Daste furnizate in procesul de login si sau comanda, nu vor fi comunicate catre terti cu exceptia eventualilor intermediari implicati in procesul de livrare a publicatiilor. Datele personale furnizate de dumneavoastră nu vor fi făcute publice sau comercializate către terţe părţi.

Datele personale vor putea fi însă transmise autoritatilor în drept să verifice tranzacţiile comerciale sau altor autorităţi în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.

În cazul tentativei de utilizare frauduloasă a sistemului de achiziţii online cu plata prin intermediul cardurilor bancare, proprietarul site-ului si administratorul sectiunii de abonare vor întreprinde toate demersurile necesare cerute de organele abilitate şi vor furniza datele cerute de către autorităţi.

Orice reclamatie privind starea produselor livrate la clienti va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic la 0730 190 899  sau prin e-mail: abonamente@zirkonmedia.ro urmând ca societatea care administreaza pagina sa o solutioneze. Intreaga responsabilitate a viciilor descoperite si repararea lor cade in sarcina SC Zirkon Media SRL.

In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de SC Zirkon Media SRL sau inlocuirea produsului cu unul identic, dar nu si despagubiri suplimentare.  Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda. Pretul final platit de client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie aferente pentru transportul pe teritoriul Romaniei.

Pentru clientii din strainatate, pretul final al comenzii si conditiile de livrare a acestora vor fi comunicateprin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita si achitarea a acestui pret.

Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, „consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse) si in pachetul original in care au fost livrate. Returul produselor se face in atentia SC Zirkon Media,  adresa str. Matei Voievod nr. 26, in termenul legal de la achizitia acestora. Daca returul se face printr-un intermediar de livarre, acesta trebuie obligatoriu insotit de datele clientului, pentru a putea inregistra returul si dispune returnarea sumelor achitate. Sumele platite se returmeaza exclusiv prin transfer bancar. Produsele returnate ulterior termenului legal stabilit nu vor fi acceptate.

 

Termenii şi condiţiile prezentate respectă reglementările legislative aflate în vigoare:

  1. Legea Nr. 365/2002, privind comerţul electronic, publicată în Monitorul Oficial nr. 483 din 5 iulie 2002;
  2. Legea Nr. 193/2000, privind clauzele abuzive , publicată în Monitorul Oficial Nr. 560/2000;
  3. Ordonanţa Nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, publicată în Monitorul Oficial nr. 212 din 28 august 1992;
  4. Ordonanţa Nr. 130/2000 (actualizată până la data de 12 ianuarie 2004) privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, publicată în Monitorul Oficial nr. 57 din 31 ianuarie 2003.

 

author avatar
Ziarul National
Aceasta sectiune stabileste termenii legali si conditiile in care puteti utiliza site-ul
141 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger