Partidul Popular European discută în mod activ o revizuire a interdicției privind automobilele cu motoare pe benzină și motorină anunțată pentru 2035. În favoarea unei alte soluții.
PPE, cel mai mare grup de legislatori din Parlamentul European, încearcă să anuleze eliminarea treptată a mașinilor cu cele mai mari emisii de CO2. Reuniți în această săptămână în Portugalia, reprezentanții grupului, care are nu mai puțin de 188 din cei 720 de reprezentanți în Parlamentul European, discută prioritățile pentru următorul mandat de cinci ani al legislativului. Iar Green Deal este una dintre acestea.
E-fuel
Potrivit Reuters, unul dintre obiective este „revizuirea normelor de reducere a emisiilor pentru autoturismele noi și a permite utilizarea combustibililor alternativi cu emisii zero după 2035”. Scopul este de a continua utilizarea vehiculelor cu motor cu combustie internă. Așadar, se pare că există o mișcare din ce în ce mai mare în e-fuel: combustibilii sintetici.
Deși nu este încă clar cum intenționează PPE să schimbe politica privind automobilele, documentul aflat în prezent în discuție arată că plănuiește să „revizuiască interdicția privind motoarele cu combustie și să dezvolte tehnologii avansate pentru motoarele cu combustie”.
Un compromis ar fi echiparea mașinilor cu motor termic cu un sistem cu sisteme care să le împiedice să pornească dacă nu folosesc combustibil neutru din punct de vedere al CO2. Dar realitatea este că benzina și motorina nu au cum să fie înlocuite nici pe termen lung.
Industria auto a tras și trage ponoasele politicilor ecologiste
De acum înainte, documentul PPE va pune presiune pe Ursula von der Leyen, care, deși aparține aceluiași partid, trebuie să gestioneze agenda „verde” a Comisiei Europene.
Abia realeasă și încercând să obțină o majoritate de deputați în Parlamentul European, ea trebuie să evite ofensarea aliaților săi și să caute sprijinul socialiștilor și democraților. Cu toate acestea, ar fi bine s-o lase mai moale cu obsesia tranziției ecologice și cu fantezia Green Deal – ambele aducătoare de rele pentru industria auto europeană.
Această industrie a tras și trage ponoasele politicilor ecologiste. Producătorii sunt mânați într-o cursă a electrificării, dar mașinile electrice se confruntă cu un declin al vânzărilor, iar proiectele noilor fabrici de baterii sunt anulate. Se aude, doamna Ursula ?
Combustibilii fosili nu vor supravietui.
Prostia va triumfa.
CA URSULA E O HABARNISTA ,O MEDIOCRITATE IN MATERIE DE TEHNICA S_A VAZUT ,CA A BAGAT EUROPA IN RAHAT S-A VAZUT SI SE VEDE ,NU INTELEG DE CE I-AU DAT INCA UN MANDAT ???.
TOATE ABERATIILE DIN CRIZA ENERGETICA ,DECARBONATAREA GAZELOR ,GEEN DEALUL II APARTIN ,ESTE O CATASTROFA PENTRU ECONOMIA UE ACEASTA URSULA.
Tu ai sonda in curte?
Ce treaba ai cur_sula de stai cu ea in gura mereu.
Aceasta creatura vrea sa distruga ue, prin aberatiile pe care le pune in aplicare!
Ur-sula von der Pfizer la puscarie pe viata, pentru genocid impotriva popoarelor Eeuropene!
cu e-fuels e pentru cei cu 4 clase la fara frecventa.
Industria auto traditionala este pe butuci si baga noxe parfumate cu hidrogen de mai bine de 10 ani. Nimic sustenabil nimic realizabil.
Toata prosteala ca electrificarea este in impas convine de minune Chinei care deja are 20 de ani de experienta pe drumul asta si se afla pe locul 2 dupa Tesla in ceea ce priveste tehnologia electrificarii in ansamblu.
Mai studiati!
are Ursu la motoarele termice si prefectura cu ghinionul?
Nu mai intoxicati lumea cu fake news!
Studiati
https://reglobal.org/china-could-surpass-a-50-ev-sales-share-by-2025-iea/