Cauta

De la mașina poporului la cârnații poporului

„Volkswagen Original Currywurst” va invada rafturile supermarketurilor

Uitați de Golf GTI,  SUV-uri electrificate și mașini concept cu realitate augmentată: produsul Volkswagen nu are baterie, nu are ecran XXL și nu are roți. Se prăjește în cuptorul cu microunde timp de 30 de secunde și poate fi mâncat în trei îmbucături.

„Volkswagen Original Currywurst”, emblema lanțurilor Wolfsburg din 1973, va invada acum rafturile supermarketurilor, notează Automobile Magazine. Cu 8,55 milioane de cârnați vânduți în 2024 – mai mult decât cele 5,2 milioane de mașini marca VW – această gustare legendară își părăsește bastionul din Saxonia Inferioară pentru a-și lua locul alături de șuncă și iaurt. Dacă vă aflați în vacanță în Germania, veți putea scrie Volkswagen pe lista de cumpărături.

În imensul catalog intern al producătorului, Currywurst are un număr de referință real – 199 398 500 A – la fel ca  bara de protecție a unui Golf. Conceput inițial pentru a satisface muncitorii, cârnatul afumat, acoperit cu un ketchup de curry făcut în casă, s-a răspândit rapid dincolo de porțile fabricii: vizitatorii plecau cu tăvi, convertind cartierele la „gustul VW”.

Cincizeci de ani mai târziu, produsul culinar este pe cale să devină un articol de masă, ștampilat Originalteil ca orice ambreiaj Passat.

Cifrele sunt uluitoare: 6,317 milioane de Currywursts „clasici” și 2,18 milioane de variante de hot dog au fost cumpărate anul trecut, ceea ce înseamnă un record absolut. În același an, marca a livrat „doar” 5,2 milioane de mașini.

Currywurst a fost aproape de dispariție în 2021, când o cantină pilot a vrut să scape de acest meniu. S-a stârnit imediat un val de revoltă: fostul cancelar Gerhard Schröder, un mare fan al specialității, a luat cauza în piept și, sub presiunea presei, conducerea a reintrodus cârnatul în 2023.

De atunci, vânzările au crescut din ce în ce mai mult, demonstrând că tradițiile gastronomice din Saxonia Inferioară nu sunt de neglijat.

Sosirea Currywurst în supermarketuri este doar începutul. Echipele de cercetare și dezvoltare ale Volkswagen lucrează deja la o versiune organică –  alternativă vegetală bazată pe proteine de mazăre și chiar la ambalaje conectate care vor spune povestea fabricii prin intermediul codului QR.

După ce a democratizat mașina poporului, se pare că  Volkswagen vrea să  creeze cârnații poporului. Un lucru este sigur: în conturile pentru 2025, cutiile de wurst ar putea absorbi o parte din costurile asociate electrificării accelerate a catalogului.

Ultimele stiri

  • Trotinetarii fac învățământ politic cu morții
  • Ursula și moțiunea!
  • Asia Express – Calina și Catinca Roman, primele eliminate. Țipete, aroganțe și scandal cât pentru un sezon întreg
  • Ce arată cel mai recent SONDAJ! AUR ar obține mai multe voturi ca PSD și PNL la un loc
  • Surse: Ședință tensionată a Coaliției. Subiectele majore în cazul cărora încă nu s-a ajuns la un consens
  • VIDEO. Grindeanu, săgeți către Bolojan: Chestiunea asta cu fluturatul demisiei nu o consider a fi o abordare serioasă/Nu trebuie să fie o pârghie de șantaj politic
  • Scumpiri în lanț după creșterea TVA. Inflația a urcat la aproape 10% în luna august
  • Asasinarea lui Charlie Kirk, „glonțul” care va răpune „Rețeaua SOROȘ”?! Donald Trump, amenințări fără precedent! „Vă vom găsi!”
  • Prevenție în loc de reacție: cum pot programele ambulatorii să susțină îmbătrânirea sănătoasă în România
  • Caricatura Zilei
  • Exit mobile version