Milano este gata să petreacă, cu prezentări de îmbrăcăminte pentru bărbați pentru primăvara și iarna viitoare, axate pe croiala inspirată de viața cluburilor de lux.
Dolce & Gabbana a revenit la elementele de bază: întreaga colecție a fost în mare parte dominată de negru. Cu toate că nu au fost prea multe bijuterii, look-urile nu au fost deloc simple. Designerii Domenico Dolce și Stefano Gabbana au creat ținute cu gândul la ritmurile sincronizate de cluburi de la orele târzii din noapte.
O lumină stroboscopică a evidențiat sclipirile și strălucirile de pe haine, iar topurile transparente și tricotajele mulate au în evidență fizicul.
Machine Gun Kelly și cântărețul italian Blanco s-au numărat printre invitații din primul rând ai duo-ului de designeri.
Cea mai recentă colecție a lui Georgio Armani a trasat o hartă a orașului său adoptiv, Milano, cu modele care au parcurs perimetrul unei piste circulare, oferind o vedere de ansamblu a centrului istoric al capitalei modei.
De asemenea, Fendi a mizat pe ținute de seară, combinate cu nostalgia anilor 1970: paltoane elegante, pelerine asimetrice și mărgele de grafit.
Brandul franco-italian de îmbrăcăminte K-Way a folosit imaginea Parisului ca fundal pentru a prezenta o nouă colecție, în timp ce face tranziția către un brand de lifestyle. „Vrem să fim creativi, vrem să fim funcționali, vrem să fim moderni”, a delaclarat pentru The National vicepreședintele Lorenzo Boglione, a cărui familie controlează compania mamă BasicNet.Noua colecție a inclus jachete puffer cropped în pliuri strânse, paltoane scurte cu cizme asortate,pantaloni și topuri matlasate.