Cauta

Vara călătoriilor aeriene: prețurile mai mari sunt aici pentru a rămâne

Prețuri mai mari pentru biletele de avion

Călătorii către și în Europa din acest an ar trebui să poată evita în acest an nivelul de perturbare înregistrat în vara haotică de anul trecut, însă prețurile mai mari ale biletelor de avion se pare că vor rămâne la fel.

Industria aviatică a fost lăsată în dezordine vara trecută, în timp ce se străduia să își intensifice operațiunile după închiderile bruște – și concedierile ulterioare – declanșate de blocajele Covid-19. O serie de companii aeriene europene au limitat vânzările de bilete, au anulat zboruri și au ajustat orarele, în timp ce aeroporturile au impus plafoane pentru traficul de pasageri.

Dar circumstanțele unice ale haosului de anul trecut sunt „în mare parte în spatele nostru”, potrivit Consiliului Internațional al Aeroporturilor (ACI).

Traficul general de pasageri aerieni din Europa este în prezent cu 7,6% mai mic decât nivelurile de dinaintea pandemiei, deși cinci piețe europene – Turcia, Cipru, Bosnia-Herțegovina, Grecia și Albania – și-au revenit complet la cifrele de trafic din 2019.

Organizația de siguranță a navigației aeriene Eurocontrol a declarat pentru CNBC că se pregătește pentru niveluri ridicate de trafic în această vară, menționând că zborurile zilnice prin spațiul aerian european au atins acum cel mai ridicat nivel de la începutul pandemiei.

Cu toate acestea, destinațiile populare „sunt întotdeauna susceptibile la perturbări neprevăzute”, inclusiv din cauza acțiunilor sindicale, care pot avea un impact asupra gestionării fluxului de trafic aerian.

Cererea de călătorii aeriene pare să sfideze presiunile inflaționiste, cu un total de pasageri în creștere cu 16,2% față de anul precedent în luna mai, potrivit ACI. Acest lucru se întâmplă în ciuda faptului că prețurile zborurilor au crescut vertiginos de la pandemie, cu mult peste rata inflației în Europa.

Tarifele aeriene europene au crescut cu 36% în luna mai față de anul precedent, potrivit datelor ACI, în timp ce inflația din zona euro a fost de 6,1% în aceeași perioadă.

„Cred că tarifele trebuie să fie permanent mai mari decât au fost în 2019″, a precizat Alexander Irving, analist european de transport la AB Bernstein.”Companiile aeriene vor trebui să plătească mai mult pentru emisiile de dioxid de carbon, plus elementul inflației”, a spus el, adăugând că piloții, personalul de cabină și personalul de la sol au cerut salarii mai mari.”Totul va ajunge în cele din urmă în tarif.”

Ultimele stiri

  • Plantele Care Vindecă Mintea: 7 Remedii Naturale Pentru Echilibru Emoțional
  • A fost semnat Memorandumul de Înțelegere între JP Srbijagas și SNTGN Transgaz SA – FOTO
  • „Conștient, nu dependent” – Fundația Dan Voiculescu a lansat campania națională antidrog la Școala Gimnazială Nr. 206 din București
  • Cartel Alfa: Nu vom accepta tăieri unilaterale care pun pe umerii angajaților din sectorul public întreaga povară a ajustărilor bugetare
  • BNS intră în stare de alertă față de măsurile Guvernului privind angajații din sectorul public: „La aproape 15 ani de la reforma toxică promovată în 2011 de Guvernul Boc…”
  • „40 de întrebări”-te duci la Rifai om, pleci meme pe TikTok
  • Aviația indiană în… alb și negru!
  • Proiect OUG: Plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază, prelungită cu trei luni/Se așteaptă decizia Guvernului
  • Persoanele vulnerabile ar putea primi un TICHET ELECTRONIC de energie, de la 1 iulie. Suma oferită LUNAR ca sprijin
  • Călin Georgescu a ajuns, vineri, la Parchetul General
  • Exit mobile version