Salonul Auto de la Detroit, care a fost suspendat timp de doi ani din cauza pandemiei Covid-19, va reveni miercuri cu o nouă abordare, mai puțin ostentativă.
Evenimentul are loc acum în septembrie, în loc de ianuarie, pentru a se desfășura parțial în aer liber. În cadrul salonului, se prezintă un număr mare de vehicule electrice, un semn al primilor pași spre o tranziție îndelungată a industriei auto din SUA.
Președintele Joe Biden va vizita expoziția în ziua deschiderii, rezervată exclusiv presei, pentru a promova eforturile administrației sale de a încuraja adoptarea electrificării.
Și atmosfera va fi diferită: mai puțină strălucire, mai puține lăzi de șampanie distribuite de marii producători din Detroit, dar și de grupurile internaționale, precum Toyota sau Mercedes-Benz, în timpul defilării mașinilor lor.
O atmosferă pe care organizatorii de astăzi nu intenționează să o reproducă, semn al schimbărilor profunde din societate de la ultimul salon din 2019.
„Nu putem continua să facem ceea ce am făcut întotdeauna”, spune directorul executiv al Asociației dealerilor din Detroit, Rod Alberts, „trebuie să ne asumăm riscuri la un moment dat”.”Epoca expozițiilor de mașini care atrag atenția s-a încheiat”, susține Michelle Krebs, analist la Cox Automotive.
Spectacolul din Detroit nu este primul care se confruntă cu întrebări existențiale. În Europa, salonul de la Geneva a fost anulat pentru al patrulea an consecutiv și se mută la Doha (Qatar), iar cel de la Frankfurt s-a mutat la München pentru a deveni un salon de „mobilitate”.
Programat pentru luna viitoare, Salonul Auto de la Paris este de așteptat să fie mai mic decât în trecut.
Una dintre principalele schimbări se referă la lansarea de noi modele, producătorii descoperind în perioada pandemiei virtuțile unei prezentări online, care este semnificativ mai puțin costisitoare decât un stand la un târg.
Aceasta este alegerea făcută de General Motors pentru foarte așteptatul său Equinox EV, care a fost prezentat online joi, cu o săptămână înainte de Detroit.
Dar Detroit rămâne un eveniment media, cu peste 2.000 de jurnalişti acreditaţi din aproximativ 30 de ţări. 500.000 de vizitatori ar fi un succes acum, pentru o expoziție care a atras peste 700.000 în apogeul gloriei sale.
dar nu epoca upskirt.ingului!
adik te benoclezi
la ce are sub chiuloase.
analfabetule!