AcasăDIVERSERomânii pot fi invidioși. Grătarul în aer liber, o nebunie de 6...

Românii pot fi invidioși. Grătarul în aer liber, o nebunie de 6 miliarde de dolari

Din iulie 2020, peste 21 de milioane de grătare și afumătoare au fost achiziționate de consumatorii americani.Veniturile industriei de gătit în aer liber au crescut la 6,1 miliarde de dolari în vânzări în 2021, o creștere de 14% de la an la an.

Se estimează că 70% dintre gospodăriile din SUA dețin în prezent cel puțin un grătar, potrivit unui studiu de consum realizat de Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA), cel mai ridicat nivel înregistrat vreodată de acest grup industrial.

Aproape fiecare tip de grătar a înregistrat o creștere a vânzărilor, de la cele obișnuite cu lemne și cărbune, până la sofisticatele modele produse de companiile Weber, Char-Griller, Traeger, Blackstone și Masterbuilt.

Toate aceste firme au înregistrat un boom al ofertelor inițiale pe burse(IPO) și creșteri pe platformele de comerț electronic.

În timp ce popularitatea grătarului continuă să crească, factori precum inflația, transportul de marfă, creșterea costurilor materiilor prime și întreruperile lanțului de aprovizionare afectează acum vânzările.

Dar CEO-ul Traeger, Jeremy Andrus, a spus că rămâne optimist, deoarece 35% din consumatori “au descoperit o pasiune pentru gătit în timpul pandemiei”, iar 75% dintre ei susțin în prezent că “vor să gătească și mai mult în aer liber, în compania prietenilor și familiei”.

“Consumatorul american mediu nu întoarce spatele restaurantelor, dar obiceiurile se schimbă. După o izolare de aproape doi ani,  oamenii redescoperă gătitul în aer liber ca o modalitate de relaxare pe care niciun local nu o poate oferi”, susține directorul executiv al Weber, Chris Scherzinger.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
604 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger