Cauta

Prea mare! Faimosul Porsche 911, la cură de slăbire?

Șeful echipei de design al Porsche recunoaște că modelul 911 a ajuns la dimensiuni prea mari

Șeful echipei de design al Porsche recunoaște că emblematicul  911 a devenit prea mare.

O comparație cu modelele trecute arată cât de mult s-au schimbat vremurile. Și măsura în care actualul Porsche 911  are puține în comun cu originalul.

Unele elemente sunt încă recognoscibile, cum ar fi farurile rotunde din față, luminile orizontale din spate și, desigur, linia acoperișului care i-a marcat silueta timp de 60 de ani, comentează L’Automobile Magazine. Dar în ceea ce privește dimensiunile, diferența este vizibilă și nu neapărat binevenită.

Treizeci de centimetri separă lungimea primei generații  (4,21 m) de cea a ultimei  (4,51 m). În ceea ce privește lățimea, s-a trecut de la 1,70 m la 1,90 m (în funcție de versiune). Doar înălțimea a rămas exact la 1,30 m. Bineînțeles, această creștere de-a lungul generațiilor a fost subiectul multor discuții. Și chiar Michael Mauer pare să creadă că 911 a devenit într-adevăr prea impozant.

Omul care a fost responsabil pentru stilul Porsche în ultimii 20 de ani subliniază, de asemenea, că în ultimele decenii automobiliștii au devenit mai înalți, astfel încât mașinile trebuie să fie mai încăpătoare. Ca să nu mai vorbim de faptul că nici clienții nu sunt refractari la a avea mai mult spațiu în interior. Dar, în ciuda tuturor acestor aspecte, Mauer s-ar putea vedea construind un 911 mai compact în viitor.

Dacă ar depinde de designerul șef, următorul model ar fi mai mic decât generația actuală. „Personal, mi-ar plăcea să creez o mașină sport mai mică (…) Cred că un 911 ar trebui să fie cât mai compact posibil. Mi-ar plăcea să văd unde sunt limitele pentru a reveni la o mașină sport foarte compactă. Sau cel puțin să oprim creșterea”.

Reducerea dimensiunilor este mai degrabă o provocare, având în vedere sistemele de siguranță, confortul și, nu în ultimul rând, motoarele mari. Trebuie găsit “echilibrul corect pentru a respecta și a răspunde cerințelor și dorințelor clienților” și, bineînțeles, de a „rămâne fidel identității mărcii, a precizat Mauer.

În prezent, Porsche pierde în prezent teren în sectorul electric și dorește să păstreze motorul cu combustie pe coupé-ul său cât mai mult timp posibil. Prin urmare, este îndoielnic că vom vedea un 911 mai mic prea curând.

Ultimele stiri

  • Breaking news… în jurul lumii: Alegeri decisive în Polonia/UE mârâie la Trump
  • Depresia la Adolescenți în România: O Criză Nevăzută care Nu Trebuie Ignorată
  • Breaking News… în jurul lumii: Trump tensionează scena globală: dublează tarifele la oțel, în timp ce Ucraina ezită la negocierile de pace
  • Vremuri grele? Camera Deputaților cumpără hârtie igienică și prosoape de hârtie de peste 70.000 de euro
  • Ceaiul de Seară: Ritualul Uitat Care Calmează Mintea și Pregătește Corpul Pentru Somn
  • Elevii de la „Sfântul Sava” obțin Marele Premiu la competiția internațională de inginerie spațială și se înscriu în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”
  • Primul „1 Iunie” la Berceni Arena. Un weekend de poveste, în care vedete vor fi copiii
  • „România nu se construiește doar cu partide și mediul de afaceri”. Sindicaliștii, scrisoare deschisă către Nicușor Dan
  • Anunț de ultimă oră. Boloș: Trei jaloane din PNRR sunt suspendate, momentan/Care e termenul de rezolvare
  • Vești de la meteorologi. Când se opresc ploile/ANM, prognoza pentru patru săptămâni, până pe 30 iunie
  • Exit mobile version