AcasăDIVERSENoul bolid KTM: zgomot și furie

Noul bolid KTM: zgomot și furie

X-Bow a murit, trăiască X-Bow… GT XR! Noua versiune cu omologare rutieră a coupe-ului austriac ultraușor și radical este o  experiență foarte specială.

Atmosfera la bord este super sportivă, cu structura aparentă de carbon, cu scaunele rigide și cu volanul specific cu funcții dedicate conducerii. X-Bow GT XR, intrat la categoria de curse GT2, abia cedează la apelul de sirenă al modernității și al confortului: doar aer condiționat și dezaburire a geamurilor. În rest, uitați de tot, inclusiv de asistența la frânare.

Prin urmare, mai aproape de o mașină de competiție nu este posibil, iar acest lucru se simte pe șosea, cu absența totală a izolaței fonice, notează Automobile Magazine. Ideea este mai degrabă să conduci pe circuit toată ziua fără să schimbi pneurile sau frânele și apoi să pleci. Un lucru pe care chiar și cele mai faimoase mașini sport germane sau italiene sunt rareori capabile să îl facă, din cauza greutății lor excesive.

Nu și în cazul acestui GT-XR lung de 4,63 m, care cântărește mai puțin de 1.200 kg. Acest lucru face mult mai ușoară sarcina motorului Audi de 2,5 litri turbo cu 5 cilindri,  supraalimentat și acum cu un cuplu de 581 Nm livrat la 5550 rpm. Împreună cu obișnuita cutie de viteze cu dublu ambreiaj S tronic 7, acest bloc unic catapultează mașina de la 0 la 100 km/h în 3,4 s, iar 200 km/h sunt atinși în doar 10,3 s.

Modelul este limitat și personalizat după bunul plac al clienților în căutarea exclusivității. Dar aceștia vor trebui să umble adânc în buzunare:  prețul unui X-Bow GT XR pornește de la 285.000 de euro și, în funcție de opțiuni, poate ajunge la 400.000!

author avatar
Radu Jacotă Redactor
253 afisari

2 COMENTARII

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger