Cauta

Nissan sfidează isteria climatică

Nissan sfidează isteria climatică

Contrar “trendului” ecologist, Nissan echipează noul model Patrol cu un motor V6, fără asistență electrică.

Probabil că nu veți mai vedea așa ceva anul acesta: Nissan prezintă noul model Patrol, propulsat de un motor V6, fără supraalimentare. Și fără nicio asistență electrică. O ofertă care a devenit rară.

Există Europa și standardele sale de mediu din ce în ce mai stricte, care se îndreaptă către o flotă hibridă și cu combustie internă mai eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil, și apoi există ceilalți. În special pe anumite piețe precum Australia și Orientul Mijlociu, care în mod clar nu au aceleași obsesii ecologice. Și nu sunt bântuite de isteria climatică.

Acolo veți găsi mașini adevărate, iar noul Patrol, dezvăluit în Abu Dhabi,  este una dintre ele. Nissan a prezentat oficial cea de-a șaptea generație, care va continua să fie vândută sub numele „Patrol” în Orientul Mijlociu, potrivit Automobile Magazine. Iar surpriza se găsește sub capotă: un motor V6,  3.8 litri și 317 CP.

În afară de propulsoarele cu 12 cilidri ale  Ferrari și Bugatti Tourbillon, aceasta va fi una dintre rarele lansări cu un motor aspirat natural în 2024.

Nissan sfidează isteria climaticăNissan Patrol este o legendă 4×4, iar acest motor i se potrivește ca o mănușă. În plus, clienții vor beneficia și de versiunea supraalimentată 3.3 cu 431 CP și 700 Nm.

Cu o lungime de 5,20 metri și o lățime de 2,03 metri, noul Patrol este destinat prioritar piețelor “cu volan pe dreapta”,  a precizat  directoarea departamentului de comunicare al Nissan Australia, Emily Fadeyev.

Nissan susține că a păstrat capacitățile off-road, cu o suspensie pneumatică în mare parte personalizabilă și, desigur, tracțiune integrală permanentă cu blocarea diferențialului. Sunt oferite șase modele de tracțiune, inclusiv Rock, Sand, Mud, Standard, Eco și Sport.

Nissan sfidează isteria climaticăNou model are un rival direct, tot japonez: Toyota Land Cruiser, care utilizează exclusiv un motor turbo. Dar un Patrol din 2024 nu mai poate fi la fel de rustic ca un Y60 din anii ’90. La bord, este o revoluție cu un ecran dublu care integrează nativ Google Automotive. Sunetul oferit de Klipsch și sistemul de conducere semi-autonomă Pro Pilot completează dotările.

Ultimele stiri

  • Cum să transporţi corect bradul de Crăciun cu maşina, ca să nu-ţi iei amendă. Pentru abateri, amenzile sunt usturătoare
  • Românii pun “frână” cumpărăturilor din impuls, dar un nou obicei a luat locul acestui trend. Austeritatea i-a împins pe oameni să se reorienteze
  • Italienii au început să le ia românilor locurile de muncă din… Italia! Femeile din Peninsulă sunt şi ele dispuse să facă treaba străinilor
  • Meteorologii au actualizat prognoza! Cum va fi vremea la sfârșitul acestui an și în primele zile din 2026
  • Cadou pentru şoferii români înainte de Sărbători: încă 50 km din A7 vor fi daţi în folosinţă! Ce rută va fi finalizată
  • Protest spontan la Constanța: autobuzele CT Bus n-au ieșit pe traseu marți dimineață. Ce nemulțumiri au șoferii
  • Percheziții DNA la fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, și la un om de afaceri (surse)
  • Ce salariu trebuie să câştigi pentru ca banca să-ţi permită să te îndatorezi cu până la 70% din venituri. Cinci instituţii oferă astfel de credite
  • Ciprian Ciucu, despre dezastrul pe care l-a găsit la Primăria Capitalei: “Am avut un mic şoc. Ne-a ajuns cuţitul la os. Îmi încep mandatul cu datorii”
  • SUA promit Ucrainei garanţii de securitate „foarte puternice”, corespunzătoare articolului 5 din Tratatul NATO. Trump este optimist
  • Exit mobile version