Cauta

Night Series, “bogăția invizibilă”: Mercedes-Maybach se inspiră de la Rolls-Royce

Noul program de opțiuni Night Series semnalează, în esență, o completare la vârful de gamă al constructorului auto german. Sunt vizați clienții mai tineri, cu averi mai puțin vizibile.

Pachetul permite clienților să își personalizeze vehiculele de lux la un grad mai mare de exclusivitate. Există opțiuni suplimentare pentru exterior și interior, cum ar fi ornamente din crom și aur roz, jante cu luciu mat, suprafețe tăiate ca niște bijuterii și inserții de lemn nobil în habitaclu.

Există, de asemenea, o animație specială de pornire care va apărea pe interfața computerului vehiculului și o iluminare ambientală cu nuanțe unice în interiorul mașinii.Potrivit Bloomberg,  Night Series este disponibil doar pentru  modelele Mercedes-Maybach 2024: Clasa S,  SUV-ul EQS 2024 și GLS 2024, toate acestea fiind așteptate să aibă prețuri de pornire de 200.000 de dolari.

Promovarea unor pachete speciale pentru clienții care plătesc mult este o afacere profitabilă, iar rivalul Rolls-Royce o știe cel mai bine.

Producătorul britanic a remarcat adesea profitabilitatea sub-brandului său  exclusiv Black Badge(adaugă 45.000 de dolari față de modelele obișnuite), pe care îl creditează în mare parte pentru creșterea și vânzările record din 2022.În prezent, timpul de așteptare pentru un Rolls-Royce Cullinan Black Badge este de 12 până la 16 luni, spune un purtător de cuvânt al companiei, față de șase luni pentru un Cullinan standard.

Rolls-Royce recunoaște, de asemenea, că Black Badge a ajutat la reducerea vârstei medii a clienților săi la 40 de ani, deoarece programul este oferit “ca un simbol al statutului ultra cool, tânăr și puternic, al bogăției invizibile”.

Este exact ce vrea să facă Mercedes cu nava amiral Maybach: vârsta medie a unui client Mercedes-AMG este de 53 ani, în timp ce vârsta medie a unui client Mercedes-Benz este de 50 ani.

În deceniul precedent, Maybach a lansat modele de dimensiuni foarte mari – 52 și mai ales 62 –  preferatate mai mult de seniori.Acum, încearcă să schimbe imaginea unei mărci vechi de 114 ani(Daimler-Benz AG a achiziționat Maybach Motorenbau GmbH în 1960, în principal pentru a avea acces la renumitele sale motoare), iar programul Night Series vine la momentul potrivit.

În 2022, Mercedes-Maybach a introdus sedanul S680, dezvoltat de Virgil Abloh, regretatul șef al departamentului de îmbrăcăminte masculină pentru Louis Vuitton. Acest Maybach „Haute Voiture”  a intrat recent în producție, iar toate cele 150 de unități sunt deja vândute.

Ultimele stiri

  • Conferința Webdidactica „Conștient, nu dependent – Educația, prima linie în lupta antidrog” prezintă date alarmante despre consumul de droguri în rândul elevilor
  • Pană masivă de curent în Cehia: Praga și alte regiuni, afectate. „O situație excepțională”
  • Când va afla Georgescu dacă scapă de controlul judiciar: „Sunt bucuros că dosarul meu a ajuns în instanță”/Așteptat de susținători în fața Judecătoriei- VIDEO
  • Explozie uriașă la o benzinărie din Roma: cel puțin 20 de răniți – VIDEO
  • Coldea, „șeful cel mare”: Ies la iveală detalii-bombă din rechizitoriul DNA, despre rolul-cheie al fostului numărului 2 din SRI
  • Calcul estimativ. Câți bani pierde un român cu salariu de 4.000 de lei, lună de lună, din cauza scumpirilor
  • Angajații de la casele de pensii au început protestele. „Sporul de condiții vătămătoare nu reprezintă un privilegiu”
  • Probleme în Gara de Nord din Capitală. Panourile de informare și camerele de luat vederi nu mai funcționează
  • Anunț de atribuire UAT Orașul Negru Vodă
  • Caricatura Zilei
  • Exit mobile version