AcasăDIVERSENight Series, “bogăția invizibilă”: Mercedes-Maybach se inspiră de la Rolls-Royce

Night Series, “bogăția invizibilă”: Mercedes-Maybach se inspiră de la Rolls-Royce

Noul program de opțiuni Night Series semnalează, în esență, o completare la vârful de gamă al constructorului auto german. Sunt vizați clienții mai tineri, cu averi mai puțin vizibile.

Pachetul permite clienților să își personalizeze vehiculele de lux la un grad mai mare de exclusivitate. Există opțiuni suplimentare pentru exterior și interior, cum ar fi ornamente din crom și aur roz, jante cu luciu mat, suprafețe tăiate ca niște bijuterii și inserții de lemn nobil în habitaclu.

Există, de asemenea, o animație specială de pornire care va apărea pe interfața computerului vehiculului și o iluminare ambientală cu nuanțe unice în interiorul mașinii.Potrivit Bloomberg,  Night Series este disponibil doar pentru  modelele Mercedes-Maybach 2024: Clasa S,  SUV-ul EQS 2024 și GLS 2024, toate acestea fiind așteptate să aibă prețuri de pornire de 200.000 de dolari.

Promovarea unor pachete speciale pentru clienții care plătesc mult este o afacere profitabilă, iar rivalul Rolls-Royce o știe cel mai bine.

Producătorul britanic a remarcat adesea profitabilitatea sub-brandului său  exclusiv Black Badge(adaugă 45.000 de dolari față de modelele obișnuite), pe care îl creditează în mare parte pentru creșterea și vânzările record din 2022.În prezent, timpul de așteptare pentru un Rolls-Royce Cullinan Black Badge este de 12 până la 16 luni, spune un purtător de cuvânt al companiei, față de șase luni pentru un Cullinan standard.

Rolls-Royce recunoaște, de asemenea, că Black Badge a ajutat la reducerea vârstei medii a clienților săi la 40 de ani, deoarece programul este oferit “ca un simbol al statutului ultra cool, tânăr și puternic, al bogăției invizibile”.

Este exact ce vrea să facă Mercedes cu nava amiral Maybach: vârsta medie a unui client Mercedes-AMG este de 53 ani, în timp ce vârsta medie a unui client Mercedes-Benz este de 50 ani.

În deceniul precedent, Maybach a lansat modele de dimensiuni foarte mari – 52 și mai ales 62 –  preferatate mai mult de seniori.Acum, încearcă să schimbe imaginea unei mărci vechi de 114 ani(Daimler-Benz AG a achiziționat Maybach Motorenbau GmbH în 1960, în principal pentru a avea acces la renumitele sale motoare), iar programul Night Series vine la momentul potrivit.

În 2022, Mercedes-Maybach a introdus sedanul S680, dezvoltat de Virgil Abloh, regretatul șef al departamentului de îmbrăcăminte masculină pentru Louis Vuitton. Acest Maybach „Haute Voiture”  a intrat recent în producție, iar toate cele 150 de unități sunt deja vândute.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
552 afisari

4 COMENTARII

  1. trebuia mai partzos, sa fie pe gustul partzarilor tineri cu averi mai putin transparente

Comments are closed.

Zenville

Ultimele știri

proger