AcasăDIVERSEModa se sucește.Ceasurile low cost eclipsează brandurile celebre

Moda se sucește.Ceasurile low cost eclipsează brandurile celebre

Este mai dificil să găsești un model MoonSwatch de 250 de dolari în magazine decât un Blancpain Fifty Fathoms de 13.000 de dolari, deoarece cererea pentru ceasul cu preț redus al colaborării dintre Omega și Swatch continuă să fie mai mare decât oferta.

Disponibilitatea ceasului din ceramică și bioplastic este chiar „mai exclusivistă decât mărcile de lux precum Breguet, Blancpain sau Glashutte Original”, a declarat Swatch Group.

Exclusivitatea este semnul distinctiv al mărcilor elvețiene independente – Rolex, Audemars Piguet și Patek Philippe –  clienții fiind adesea nevoiți să suporte liste de așteptare care durează luni sau chiar ani înainte de a primi modelul ales.

MoonSwatch este vândut în prezent în doar 110 buticuri Swatch din întreaga lume, dar compania a declarat că se așteaptă la vânzări puternice în această vară și  intenționează să-și dubleze capacitatea de distribuție.

„Magazinele se confruntă cu o cursă incredibilă de clienți din toate categoriile de vârstă și de toate originile. Cererea, care crește zilnic în piețe, depășește în prezent cu mult produsele disponibile. La scurt timp după livrare, aceste produse sunt deja epuizate”.

MoonSwatch împrumută elemente cheie de design de la Omega Speedmaster și a făcut senzație la nivel mondial atunci când a fost prezentat în martie.

Colaborarea a stimulat, de asemenea, vânzările modelului Omega Speedmaster Moonwatch, renumit pentru că a fost primul ceas purtat pe Lună de astronauții americani, inclusiv de Buzz Aldrin.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
335 afisari
Zenville

Ultimele știri

proger