AcasăDIVERSEMâncarea superstar a crizei corona

Mâncarea superstar a crizei corona

Mâncarea superstar a crizei corona - Ziarul National

Spam. Nu e vorba de mesajele electronice nedorite, ci de brandul de carne de porc și vită  gătită în conserve. Cererea pentru acest aliment de criză a înregistrat un adevărat boom pe tot globul.

În SUA, vânzările au crescut cu 70% în trei luni. În Marea Britanie, consumul de conserve de carne de vită „a decolat”, scrie The Straits Times. Același lucru se întâmplă în Coreea de Sud, Japonia, Germania, Grecia și Singapore. Totul a început cu izolarea. Conservele făceau parte din alimentele care trebuiau păstrate, dar ulterior asta a ajutat la lipsa anumitor provizii de carnea proaspătă, în special în Statele Unite, comentează Bloomberg.

Sigur, s-a adăugat și o anumită psihoză a oamenilor, în special a familiilor numeroase și a persoanelor în vârstă și singure, pe măsura extinderilor măsurilor de carantină. Astăzi, un alt factor care stimulează cererea este încetinirea economică, șomajul și incertitudinea post-pandemie. Spam este o marcă introdusă în 1937 de  Hormel Foods Corporation și a fost mâncarea de bază a soldaților americani în cel de-al doilea război mondial, de unde și faima sa în lume. Marca este înregisrată în 41 de țări, dar a devenit și subiectul culturii pop în special datorită unei schițe (Monty Python) televizate în 1970, în care doi clienți britanici încearcă să comande un mic dejun dintr-un mediu care include Spam în fiecare fel de mâncare, spre exasperarea consumatorilor din Regatul Unit. Repetarea acestui nume a dus ulterior la denumirea mesajelor “spam”.

author avatar
Radu Jacotă Redactor
242 afisari

Ultimele știri

Cum să transporţi corect bradul de Crăciun cu maşina, ca să nu-ţi iei amendă. Pentru abateri, amenzile sunt usturătoare

Codul Rutier 2025 permite transportul obiectelor voluminoase cu maşina, dar trebuie respectate o serie de reguli. Aici se încadrează şi bradul de Crăciun.Pomul trebuie...

Românii pun “frână” cumpărăturilor din impuls, dar un nou obicei a luat locul acestui trend. Austeritatea i-a împins pe oameni să se reorienteze

Goana după cadouri, în 2025, nu mai este atât de alertă. Asta pentru că, potrivit unor studii, românii iau decizii tot mai raţionale în...
spot_img